"Απατεωνιά" στο μεγαλείο της-Πως τα "τσεπώνουν" οι "διεκπεραιωτές"

Οι γνωστές «παράγκες» έξω από τις κατά τόπους Διευθύνσεις Μεταφορών μεταξύ των προσφερόμενων υπηρεσιών έχουν και την απόκτηση «εύκολης» πινακίδας κυκλοφορίας για το καινούριο ή εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητό σας σε τιμές που ξεκινούν από τα 200 ευρώ!

Άλλωστε μόνο τυχαίο δεν είναι ο γεγονός πως σχεδόν σε όλα τα πολυτελή και ακριβά αυτοκίνητα έχουν τοποθετηθεί πινακίδες κυκλοφορίας με εύκολους αριθμούς όπως «1000» ή «1122» ή «4444» ή «1234» ενώ όλοι οι υπόλοιποι διαθέσιμοι αριθμοί πινακίδων κυκλοφορίας παραμένουν διαθέσιμοι για τους απλούς καταναλωτές.

Μάλιστα το κόστος απόκτησης μιας πινακίδας κυκλοφορίας με εύκολο αριθμό σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia κοστίζει από 200 ευρώ ενώ όσο πιο εύκολος είναι ο συνδυασμός μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τα 1.500 ευρώ!

Στα κάποια κράτη – μέλη τα υπουργεία Μεταφορών και Οικονομικών πουλάνε σε αυξημένες τιμές διάθεσης τις συγκεκριμένες εύκολες πινακίδες κυκλοφορίας ενώ σε κάποις χώρες μπορεί ο ιδιοκτήτης να αναγράψει ότι θέλει (σε λογικά πλαίσια βέβαια) επάνω στην πινακίδα κυκλοφορίας του οχήματός του καταβάλλοντας ακόμη και πολλές χιλιάδες ευρώ.

Στην Ελλάδα αντί τα συναρμόδια Υπουργεία να συντονιστούν να βρουν ένα εύκολο τρόπο άντλησης εσόδων για τα κρατικά ταμεία προτιμούν να αφήνουν στο έλεος των επιτήδειων τις πινακίδες κυκλοφορίας με εύκολους αριθμούς οι οποίοι αντλούν από 200 έως και πάνω από 1.500 ευρώ, για να προμηθεύσουν κάποιον ιδιοκτήτη με πινακίδα κυκλοφορίας που θα φέρει τα νούμερα που εκείνος επιθυμεί.

Ωστόσο το ακριβές κόστος για την απόκτηση εύκολης πινακίδας κυκλοφορίας εξαρτάται από την Διεύθυνση Μεταφορών αλλά και τον… διεκπεραιωτή. Δηλαδή αν κάποια Διεύθυνση Μεταφορών δεν έχει ιδιαίτερη κίνηση καθώς δεν πωλούνται πολλά καινούρια οχήματα στην συγκεκριμένη περιοχή που δραστηριοποιείται τότε το κόστος απόκτησης μιας πινακίδας κυκλοφορίας με εύκολο νούμερο μπορεί να κοστίσει από 200 έως 500 ευρώ.

Αν αναλογιστεί κανείς πως υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες πινακίδες με εύκολους αριθμητικούς συνδυασμούς και το κράτος τους πωλούσε σε αυξημένη τιμή ή διοργάνωνε πλειστηριασμούς για τις συγκεκριμένες πινακίδες κυκλοφορίας το μόνο σίγουρο είναι ότι θα αυξάνονταν τα κρατικά έσοδα!

Μέχρι όμως να αποφασίσει το κράτος να επωφεληθεί από τις πινακίδες με τους εύκολους αριθμούς οι επιτήδειοι θα βγάζουν πολλά χρήματα τα οποία μάλιστα είναι και αφορολόγητα…


 

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

UniCredit: Πρόταση εξαγοράς της ιταλικής ανταγωνίστριας τράπεζας Banco BPM έναντι 10 δισ. ευρώ

Σε ξεχωριστή κίνηση από την επιδίωξή της να αποκτήσει την Commerzbank. Η συμφωνία, εάν ολοκληρωθεί, θα …