Την ευκαιρία προσωπικής και επαγγελματικής εξέλιξης σε μία εταιρεία με ρίζες, για να γίνετε μέλος ενός επιτυχημένου οργανισμού από την αρχή, κερδίζοντας ένα ελκυστικό πακέτο αποδοχών, υπόσχεται η "JYSK" η οποία αποφάσισε να αναπτύξει το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, ζητώντας να προσλάβει "Υπάλληλο εξυπηρέτησης πελατών στο κατάστημα του Ελληνικού."
Δείχνετε αφοσίωση και …
• Φροντίζετε για την καλύτερη δυνατή επικοινωνία με τους πελάτες μέσω e-mail και τηλεφώνου
• Διεκπεραιώνετε τις παραγγελίες, τις αποστολές και τις επιστροφές των πελατών, δίνοντας έμφαση στις διαδικασίες αλλά και ταυτόχρονα στις ανάγκες του πελάτη.
• Προετοιμάζετε και διεκπεραιώνετε τις online παραγγελίες – συγκεντρώνετε τα προϊόντα από την αποθήκη, τα συσκευάζετε και τα αποστέλλετε
• Διαχειρίζεστε τα αιτήματα των πελατών σχετικά με προϊόντα
• Έχετε διαχειριστικά καθήκοντα, όπως τα προγράμματα διανομής, τον έλεγχο των τιμολογίων και την παρακολούθηση των παραγγελιών που δεν έχουν αποσταλεί.
• Υποστηρίζετε τα καταστήματα και εξασφαλίζετε τη βέλτιστη συνεργασία ανάμεσα στο κέντρο διανομής, τα καταστήματα και τους πελάτες
• Συνεισφέρετε στη συνεχή βελτίωση των καθημερινών διαδικασιών, προτείνοντας λύσεις σε πιθανά ζητήματα και κάνοντας προτάσεις για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες
Είστε ο ιδανικός υποψήφιος γιατί:
• Έχετε εμπειρία σε ανάλογη θέση στην εξυπηρέτηση πελατών τουλάχιστον 1 με 2 χρόνια
• Διαθέτετε καλές επικοινωνιακές δεξιότητες τόσο σε προφορικό όσο και σε γραπτό επίπεδο και έχετε πελατοκεντρική αντίληψη, αλλά και θετικό τρόπο προσέγγισης των καθημερινών εργασιών και αντιμετώπισης των πιθανών προκλήσεων
• Είστε μεθοδικός και οργανωτικός και δείχνετε επιμονή στην ολοκλήρωση των διαφόρων εργασιών
• Δίνετε πάντα έμφαση στην ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη
• Χειρίζεστε άπταιστα την αγγλική γλώσσα, τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο
• Γνώσεις χειρισμού SAP θα θεωρηθούν πρόσθετο προσόν
Προθεσμία αποστολής βιογραφικών 8/11/2017
Ενδιαφέρεστε; Μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας κλικάροντας στο Κάντε αίτηση