Ζήτηση προσωπικού από Ν.Π.Ι.Δ

Προκειμένου να ανταποκριθεί στην αποστολή του, απαιτείται οι διευθύνσεις και τα Τμήματά του να στελεχωθούν από ισχυρές επιστημονικές ομάδες εξειδικευμένων στελεχών της δημόσιας διοίκησης με αυξημένες δεξιότητες, ανακοινώνει την πρόσληψη με απόσπαση προσωπικού-Υπαλλήλων που σήμερα υπηρετούν σε φορείς της Γενικής Κυβέρνησης και του ευρύτερου Δημοσίου Τομέα, καθώς και των ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού, συνολικά είκοσι (20) ατόμων, το Ν.Π.Ι.Δ. «Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας Α.Ε.» (Ε.Κ.Ο.Μ.Ε.) Α.Ε., που εδρεύει στην Καλλιθέα της Π.Ε. Νοτίου Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής.

Θέσεις:

10ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού, Πληροφορικής, Μηχανικών (ηλεκτρολόγων μηχανικών, ηλεκτρονικών μηχανικών, πολιτικών μηχανικών, αρχιτεκτόνων μηχανικών κλπ.), Μεταφραστών–Διερμηνέων, Βιβλιοθηκονόμων, Καλλιτεχνικών Ειδικοτήτων της ΕΡΤ Α.Ε. (όπως σκηνοθέτες, διευθυντές παραγωγής, κλπ.) καθώς και Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού, με ειδίκευση στα γνωστικά αντικείμενα της διοίκησης και της οικονομίας ή της νομικής επιστήμης, ή της πληροφορικής, ή της επικοινωνίας ή των διεθνών σχέσεων, ή των δημοσίων σχέσεων, ή της παραγωγής και διαχείρισης οπτικοακουστικών έργων, ή της δημοσιογραφίας και των νέων μέσων, ή της αρχειονομίας–τεκμηρίωσης πολιτιστικού αποθέματος, ή της ψηφιοποίησης αναλογικού οπτικοακουστικού αρχείου, ή της διαχείρισης πολιτισμικού περιβάλλοντος και νέων τεχνολογιών ή της ιστορίας–αρχαιολογίας (καθώς και όλων των συναφών αντικειμένων).

5ΤΕ Διοικητικού-Λογιστικού, Πληροφορικής, Καλλιτεχνικών Ειδικοτήτων της ΕΡΤ Α.Ε. (όπως σκηνοθέτες, διευθυντές παραγωγής, κλπ.), Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών (γραφιστική, φωτογραφία, κλπ.), Μηχανικών (ηλεκτρολόγων, ηλεκτρονικών, μηχανολόγων κλπ.).

3ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων, Προσωπικού Η/Υ (Πληροφορικής), Τεχνικών, Μεταφραστών–Διερμηνέων, Τυπογραφίας, Τηλεφωνητών, και Καλλιτεχνικών Ειδικοτήτων της ΕΡΤ Α.Ε. (όπως σκηνοθέτες, διευθυντές παραγωγής, κλπ.).

2ΥΕ Γενικών Καθηκόντων, Επιμελητών, Εργατών.

Για όλες τις θέσεις λαμβάνονται υπ’ όψιν τα προσόντα που προβλέπονται στις διατάξεις του π.δ. 50/2001 (Α’ 39), όπως ισχύει.

Πρόσθετα προσόντα που θα ληφθούν υπόψη για την τελική επιλογή είναι: σχετική πανεπιστημιακή εκπαίδευση και επαγγελματική εμπειρία σε συναφή αντικείμενα με αυτά των δράσεων του ΕΚΟΜΕ, άριστη ή πολύ καλή γνώση της αγγλικής, μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι, προϋπηρεσία σε κεντρικές θεματικές διευθύνσεις των φορέων της Γενικής Κυβέρνησης και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, εμπειρία στη διαχείριση προγραμμάτων, εμπειρία στο σχεδιασμό και υλοποίηση – διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων, εμπειρία στο σχεδιασμό, στην αξιολόγηση και υλοποίηση κρατικών πολιτικών, προϋπηρεσία σε ευρωπαϊκούς και διεθνείς οργανισμούς, μελέτες, δημοσιεύσεις και συνέδρια, συμμετοχή σε ομάδες εργασίας και διοίκησης έργου, επιτελική εμπειρία.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν:

Όλοι οι μόνιμοι ή με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου υπάλληλοι από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης ή του ευρύτερου δημοσίου τομέα καθώς και των ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού, για τους οποίους δεν συντρέχουν τα κωλύματα απόσπασης και δεν εκκρεμεί σε βάρος τους ποινική ή πειθαρχική δίωξη.

Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής: Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλλουν σχετική αίτηση (επισυνάπτεται υπόδειγμα στην παρούσα ανακοίνωση), με τα απαραίτητα, κατά την πρόσκληση, δικαιολογητικά, στην ταχ. διεύθυνση:

  • Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Γραφείο Πρωτοκόλλου, Φραγκούδη και Αλ. Πάντου 11, Τ.Κ. 101 63, Καλλιθέα, Αθήνα.

Πληροφορίες στα τηλ.: 210 9098700 και 210 9098701.


 

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Τράπεζες: Βασικός πυλώνας πιστωτικής επέκτασης οι χρηματοδοτήσεις των ΣΔΙΤ

Οι εκπρόσωποι των Τραπεζών παρουσίασαν τις στρατηγικές τους στο 5ο ΣΔΙΤ Forum που πραγματοποιήθηκε Η …