Έναν πλήρη οδηγό χρήσης και αξιοποίησης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του, δίνει το ΑΣΕΠ, απαντώντας σε όλες τις πιθανές απορίες, προβλημάτων που έχουν αντιμετωπίσει οι χρήστες του, ώστε να κινούνται άμεσα και να μπορούν να εξυπηρετούνται.
1. Πώς γνωρίζω ότι η εγγραφή μου στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες πραγματοποιήθηκε με επιτυχία;
Το σύστημα θα σας εμφανίσει μήνυμα επιτυχίας με όποιο τρόπο κι αν επιλέξετε να εγγραφείτε στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΑΣΕΠ (Εγγραφή Νέου Χρήστη ή Εγγραφή Νέου Χρήστη μέσω ΓΓΠΣ).
Αν επιλέξετε «Εγγραφή Νέου Χρήστη μέσω ΓΓΠΣ», λάβετε υπόψη ότι αμέσως μετά την ολοκλήρωση θα πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας, επιλέγοντας «Είσοδος μέλους» και στη συνέχεια «Συνδεθείτε μέσω ΓΓΠΣ», έτσι ώστε να επικαιροποιήσετε και να συμπληρώσετε τα υπόλοιπα στοιχεία του λογαριασμού σας και ειδικά το email και το τηλέφωνό σας.
Επιλέγοντας «Εγγραφή Νέου Χρήστη μέσω ΓΓΠΣ», δίνετε εξουσιοδότηση στο σύστημα του ΑΣΕΠ να προσπελάσει ΜΟΝΟ τα στοιχεία της ταυτότητάς σας και τον ΑΦΜ που διατηρούνται στη ΓΓΔΕ (Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων).
Σε περίπτωση που σας εμφανίσει μήνυμα ότι ο χρήστης υπάρχει ήδη, ακολουθήστε την επιλογή «Συνδεθείτε» και στη συνέχεια επιλέξτε «Συνδεθείτε μέσω ΓΓΠΣ». Στην επόμενη σελίδα που θα εμφανιστεί, χρησιμοποιήστε τους κωδικούς taxisnet για να συνδεθείτε με τον λογαριασμό που διαθέτετε για τις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΑΣΕΠ.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Αν κατά τη σύνδεση μέσω ΓΓΠΣ παρουσιαστεί το παρακάτω μήνυμα ή παρόμοιο:
Αυτή η σελίδα δεν λειτουργεί
Ο κεντρικός υπολογιστής login.asep.gr έκανε πάρα πολλές ανακατευθύνσεις.
• Δοκιμάστε να διαγράψετε τα cookies σας.
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
Τότε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Κλείστε όλους τους φυλλομετρητές (browsers) που έχετε ανοιχτούς και ανοίξτε ένα νέο.
- Στην γραμμή διεύθυνσης πληκτρολογήστε www.asep.gr και πατήσετε ENTER (προσοχή μην ανοίξετε τη ιστοσελίδα μας μέσω μηχανής αναζήτησης)
- Όταν εμφανιστεί η ιστοσελίδα μας, η γραμμή διεύθυνσης δεν πρέπει να ξεκινάει με https://
- Πατήστε πάνω δεξιά «Είσοδος μέλους».
- Πατήστε σύνδεση μέσω ΓΓΠΣ.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σε περίπτωση που δημιουργήσετε λογαριασμό μέσω της Εγγραφής Νέου Χρήστη με συμπλήρωση των στοιχείων από εσάς, επιλέξτε όνομα χρήστη που να μην υπερβαίνει τους 20 χαρακτήρες.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σας υπενθυμίζουμε ότι βάσει των Όρων Χρήσης της διαδικτυακής πύλης του ΑΣΕΠ, επιτρέπεται ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ εγγραφή στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΑΣΕΠ. Η εγγραφή σας δημιουργεί μοναδικό κωδικό υποψηφίου, κρατώντας ιστορικότητα στις ενέργειες που πραγματοποιείτε ηλεκτρονικά.
Για τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας του συστήματος, σε περίπτωση εύρεσης περισσότερων του ενός λογαριασμού ανά χρήστη, το ΑΣΕΠ διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια κρίνει αυτό απαραίτητη, ακόμα και σε αυτή της μη πρόσβασης του χρήστη στις Ηλεκτρονικές Υηρεσίες.
2. Πώς αλλάζω τα προσωπικά μου στοιχεία στο λογαριασμό που διατηρώ στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΑΣΕΠ;
Αφού εισέλθετε στον λογαριασμό σας, από το κεντρικό μενού των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών επιλέγετε το εικονίδιο «Μητρώο», όπου το σύστημα εισέρχεται στην πρώτη από τις καρτέλες του μητρώου σας, με τίτλο «Προσωπικά στοιχεία». Επιλέξτε «ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ» για να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας.
Τα προσωπικά στοιχεία χωρίζονται σε τρεις (3) ενότητες: «Στοιχεία ταυτοποίησης», «Στοιχεία Διαμονής και Επικοινωνίας» και «Λεπτομέρειες». Μπορείτε να επεξεργαστείτε άμεσα τις ενότητες «Στοιχεία Διαμονής και Επικοινωνίας» και «Λεπτομέρειες» και να ολοκληρώσετε μόνοι σας τις αλλαγές σας, επιλέγοντας «Αποθήκευση».
Για την επεξεργασία της ενότητας «Στοιχεία ταυτοποίησης» θα πρέπει να επιλέξετε «Αίτηση Αλλαγής Στοιχείων» (αριστερά του τίτλου «Στοιχεία ταυτοποίησης»). Με αυτή την ενέργεια αποστέλλετε αίτημα προς το ΑΣΕΠ, όπου οι αρμόδιοι υπάλληλοι ελέγχουν τις αλλαγές που πραγματοποιήσατε και μέσω του συστήματος ειδοποιείστε μέσω email για την έγκριση ή την απόρριψη του αιτήματος.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι αλλαγές των προσωπικών στοιχείων μεταφέρονται ΜΟΝΟ σε αιτήσεις που είναι σε κατάσταση «Ανοιχτή (Νέα)» μετά την Οριστικοποίηση της αίτησης και για τις νέες ηλεκτρονικές αιτήσεις που θα δημιουργήσετε.
3. Πώς μπορώ να αλλάξω τους κωδικούς μου για τις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΑΣΕΠ;
Αφού εισέλθετε στον λογαριασμό σας, από το το Κεντρικό Μενού των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών, επιλέγετε «Αλλαγή κωδικού» και καταχωρίζετε τον κωδικό πρόσβασης (password) που επιθυμείτε. Το εύρος του κωδικού θα πρέπει να είναι το λιγότερο 8 χαρακτήρων (λατινικών) και να περιέχει τουλάχιστον ένα κεφαλαίο γράμμα, ένα πεζό και αριθμούς.
Δυνατότητα αλλαγής ονόματος μέλους (username) δεν παρέχεται, καθώς αυτό δηλώνεται μία φορά κατά τη συμπλήρωση της αίτησης εγγραφής του ΑΣΕΠ και στην περίπτωση εγγραφής μέσω ΓΓΠΣ, δημιουργείται από το σύστημα.
4. Έχασα/Δεν θυμάμαι τους κωδικούς μου και θέλω να μπω στον λογαριασμό μου. Τι να κάνω;
Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε την άμεση σύνδεση με τον λογαριασμό σας, επιλέξτε «Είσοδος μέλους» και στη συνέχεια «Συνδεθείτε μέσω ΓΓΠΣ». Θα μεταφερθείτε στην εφαρμογή της ΓΓΠΣ, όπου πληκτρολογείτε τους κωδικούς taxisnet* που χρησιμοποιείτε για την υποβολή της φορολογικής σας δήλωσης και το σύστημα θα σας συνδέσει με τον λογαριασμό που διατηρείτε στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΑΣΕΠ, χωρίς να χρειάζεται κάποια άλλη ενέργεια.
Στην επιλογή «Πολίτες» -> «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες» ή κάνοντας κλικ στο εικονίδιο «Πολίτες – Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες», μεταφέρεστε στις «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες για Πολίτες», όπου μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία «Ξέχασα τον κωδικό μου». Στη συνέχεια, στην ειδική φόρμα συμπληρώνετε τα στοιχεία που ζητούνται από το σύστημα και πατώντας «ΥΠΟΒΟΛΗ» σας αποστέλλονται άμεσα οι κωδικοί πρόσβασης (όνομα μέλους-username και συνθηματικό-password) στο email που έχετε δηλώσει. Αν δεν βρείτε το μήνυμα στον φάκελο εισερχομένων (inbox) του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου, ελέγξτε στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam).
Κωδικοί Taxisnet: Μπορείτε να εισέλθετε στο λογαριασμό σας με τους κωδικούς Τaxisnet, ακόμη και στην περίπτωση απώλειας των κωδικών πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Α.Σ.Ε.Π. και του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (email) ή δεν θυμάστε ποιο email έχετε δηλώσει, στη διαδρομή: Είσοδος Μέλους > Συνδεθείτε μέσω ΓΓΠΣ. Σε περίπτωση που δεν έχετε εκδώσει κωδικούς, μπορείτε άμεσα στον σύνδεσμο: https://www1.gsis.gr/registration/chooseRegistrationType.htm. Η διαδικασία απόκτησης κωδικών Taxisnet είναι απλή και ολοκληρώνεται σε οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ. της Ελληνικής επικράτειας.
Δείτε τις Συχνές Ερωτήσεις και ακολουθείστε τις οδηγίες που δίνονται στην ερώτηση 3 με τίτλο «Ποια είναι η διαδικασία εγγραφής νέου χρήστη;», στον παρακάτω σύνδεσμο: http://www.gsis.gr/gsis/info/gsis_site/Help/FAQsPages/FAQs_pistopoihsh_genikes.html
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Αν κατά τη σύνδεση μέσω ΓΓΠΣ παρουσιαστεί το παρακάτω μήνυμα ή παρόμοιο:
Αυτή η σελίδα δεν λειτουργεί
Ο κεντρικός υπολογιστής login.asep.gr έκανε πάρα πολλές ανακατευθύνσεις.
• Δοκιμάστε να διαγράψετε τα cookies σας.
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
Τότε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Κλείστε όλους τους φυλλομετρητές (browsers) που έχετε ανοιχτούς και ανοίξτε ένα νέο.
- Στην γραμμή διεύθυνσης πληκτρολογήστε www.asep.gr και πατήσετε ENTER (προσοχή μην ανοίξετε τη ιστοσελίδα μας μέσω μηχανής αναζήτησης)
- Όταν εμφανιστεί η ιστοσελίδα μας, η γραμμή διεύθυνσης δεν πρέπει να ξεκινάει με https://
- Πατήστε πάνω δεξιά «Είσοδος μέλους».
- Πατήστε σύνδεση μέσω ΓΓΠΣ.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στο πεδίο «ΑΔΤ/Διαβατηρίου» συμπληρώνετε τον τύπο του εγγράφου που έχετε καταχωρημένο στο λογαριασμό σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε θέσει το πληκτρολόγιο στην Ελληνική γλώσσα (ελέγξτε πληκτρολογώντας «Ξ» ή «Λ») και καταχωρίστε τον χωρίς κενό ή παύλα μεταξύ γραμμάτων και αριθμών (π.χ. ΑΒ123456). Στο πεδίο «Ημ. Γέννησης» καταχωρίζετε με τη μορφή ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ (π.χ. 03/11/1981) ή επιλέγετε μέσα από το ημερολόγιο. Για την καταχώριση του κωδικού ασφαλείας (captcha) συμβουλευτείτε τις οδηγίες που δίνονται.
Εάν κανένας από τους προτεινόμενους τρόπους δεν σας παρέχει την είσοδό σας στις Ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΑΣΕΠ, επικοινωνήστε με το τμήμα Διαδικτύου του ΑΣΕΠ, τηλεφωνικά στο 2131319100 (επιλογή: Μητρώο υποψηφίων) ή μέσω email στο helpdesk@asep.gr, με τίτλο θέματος: «Πρόβλημα εισόδου στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΑΣΕΠ» και περιγράφοντας το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Μην ξεχάσετε να αναφέρετε ονοματεπώνυμο, όνομα πατρός και μητρός, ημερομηνία γέννησης, ΑΔΤ, ΑΦΜ και τηλεφωνικό αριθμό άμεσης επικοινωνίας, χωρίς να κοινοποιείτε τους κωδικούς πρόσβασης, έστω και μέρος αυτών. Οι αρμόδιοι υπάλληλοι θα ελέγξουν τον λογαριασμό σας και θα επικοινωνήσουν μαζί σας.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Η υπηρεσία «Ξέχασα τον κωδικό μου», χρησιμοποιείται ΜΟΝΟ στην περίπτωση που είστε σίγουροι ότι το email που έχετε δηλώσει είναι σε ισχύ και έχετε πρόσβαση σε αυτό. Η υπηρεσία αυτή δημιουργεί νέο συνθηματικό πρόσβασης (password) μέσω του συστήματος, το οποίο σας αποστέλλεται με email μαζί με το όνομα μέλους (username). Για λόγους ασφαλείας, συνιστάται η άμεση αλλαγή συνθηματικού (password) μόλις συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας, από το κεντρικό μενού των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών.
Ειδικά για τους χρήστες του Gmail, εάν δεν βρείτε το μήνυμα στο φάκελο Eισερχομένων (inbox) του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου, ελέγξτε στον φάκελο Aνεπιθύμητης Aλληλογραφίας, αλλά και σε αυτούς με ονομασία Junk/Spam. Εναλλακτικά, στο πλαίσιο αναζήτησης που βρίσκεται μέσα στην αλληλογραφία σας, πληκτρολογήστε με λατινικούς χαρακτήρες τη λέξη «asep». Η ενέργεια αυτή σας εμφανίζει όλα τα μηνύματα που έχετε λάβει και αποστείλει από και προς το ΑΣΕΠ, αντίστοιχα. Μεταφέρετε το μήνυμα στον φάκελο Εισερχομένων, έτσι ώστε την επόμενη φορά που θα λάβετε μήνυμα από το ΑΣΕΠ να σας αποσταλεί στον φάκελο αυτό.
5. Γιατί δεν εμφανίζεται ο διαγωνισμός για τον οποίο επιθυμώ να υποβάλω ηλεκτρονική αίτηση;
Για να εμφανιστεί ο συγκεκριμένος διαγωνισμός, θα πρέπει πρώτα να ξεκινήσει η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων συμμετοχής. Ανατρέξτε στο ΦΕΚ της προκήρυξης για τις προθεσμίες υποβολής των αιτήσεων ή συμβουλευτείτε το σχετικό Δελτίο Τύπου που έχει εκδοθεί.
6. Μερικά προσωπικά στοιχεία της αίτησης που δημιούργησα δεν είναι ακριβώς ίδια με αυτά που έχω στο προφίλ μου. Πώς τα αλλάζω;
Εάν η αίτησή σας είναι σε κατάσταση «Ανοιχτή (Νέα)», ακολουθήστε τα βήματα και τις οδηγίες που δίνονται στην Ερώτηση 2. Εάν η αίτησή σας είναι σε κατάσταση «Υποβληθείσα» δεν μπορεί να γίνει κάποια αλλαγή σε κανένα από τα πεδία της αίτησης. Όμως, δεν υπάρχει πρόβλημα αν κάποια προσωπικά στοιχεία (π.χ. φύλο, διεύθυνση, τηλέφωνα κ.α.) δεν είναι ορθά. Σημαντικά στοιχεία που χρήζουν σωστής συμπλήρωσης, έτσι όπως ακριβώς αναγράφονται στην ταυτότητά σας, είναι το ονοματεπώνυμο, όνομα πατρός & μητρός, η ημερομηνία γέννησης (πιθανό κριτήριο κατάταξης σε περιπτώσεις ισοβαθμίας, όταν ορίζεται από την προκήρυξη) και φυσικά, ο αριθμός ταυτότητας και ο ΑΦΜ.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να είναι όλα ορθά θα πρέπει να προβείτε σε ακύρωση της υποβληθείσας αίτησης, να προχωρήσετε σε αλλαγή των στοιχείων στο μητρώο σας και να δημιουργήσετε νέα αίτηση με την επιλογή «Αντιγραφή» (συμβουλευτείτε τις οδηγίες που δίνονται στην Ερώτηση 8).
7. Στην εκτυπωμένη μορφή της αίτησης δεν εμφανίζεται πλήρως η καταχώριση που έκανα σε κάποια πεδία. Πώς ξέρω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με την εκτύπωση και γενικά με την ηλεκτρονική μου αίτηση;
Στην εκτυπωμένη μορφή της αίτησης, για λόγους ορθής εμφάνισης το μέγεθος των χαρακτήρων είναι μικρό και σε κάποια πεδία περιορισμένο χωρίς να εμφανίζεται πλήρως η καταχώριση. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτό, καθώς η εκτυπωμένη μορφή της αίτησης θα συνδεθεί με την καταχωρημένη ηλεκτρονική αίτηση μέσω του γραμμικού της κώδικα (barcode).
Όμως, η ευθύνη για τη σωστή συμπλήρωση και υποβολή της αίτησης είναι αποκλειστικά του υποψηφίου. Ο υποψήφιος αναζητά μόνος του όλα τα απαιτούμενα στοιχεία και τις πληροφορίες για την ορθή συμπλήρωση της αίτησης, αφού διαβάσει προσεκτικά το πλήρες κείμενο της προκήρυξης. Σε κάθε περίπτωση, η αίτηση θα πρέπει να είναι σε κατάσταση «Υποβληθείσα», να έχει αριθμό πρωτοκόλλου και να εμφανίζονται συμπληρωμένα όλα τα στοιχεία που καταχωρίσατε.
8. Πώς μπορώ να συμπληρώσω/διορθώσω κάποια πεδία της αίτησης που είναι σε κατάσταση «Υποβληθείσα»;
Αιτήσεις σε κατάσταση «Υποβληθείσα» δεν συμπληρώνονται/διορθώνονται. Θα πρέπει να γίνει «Ακύρωση» της αίτησης αυτής και στη συνέχεια «Αντιγραφή» (της επιλεγμένης αίτησης σε κατάσταση «Ακυρωμένη»). Το σύστημα θα αντιγράψει όλα τα πεδία που είχατε συμπληρωμένα και θα τα μεταφέρει στη νέα σας αίτηση, μέσα από την οποία μπορείτε να επεξεργαστείτε/διορθώσετε τα πεδία που επιθυμείτε.
9. Πώς ακυρώνω μια αίτηση;
Από τη «Λίστα Ηλεκτρονικών Αιτήσεων» επιλέγετε την αίτηση, κάνοντας κλικ πάνω στην εγγραφή (γραμμή) και στη συνέχεια «Ακύρωση». Η αίτηση εμφανίζεται πλέον στη λίστα σας σε κατάσταση «Ακυρωμένη».
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Οι μόνοι λόγοι για να ακυρώσετε την αίτησή σας είναι γιατί (α) επιλέξατε λάθος κατηγορία εκπαίδευσης (π.χ. ΔΕ αντί για ΤΕ), (β) τελικά δεν επιθυμείτε να συμμετέχετε στον συγκεκριμένο διαγωνισμό (συμβουλευτείτε το ΦΕΚ της προκήρυξης και ακολουθήστε τα βήματα που αναφέρονται στο σχετικό παράρτημα), (γ) θέλετε η νέα σας αίτηση να έχει τα νέα στοιχεία από τις τυχόν αλλαγές που πραγματοποιήσατε στα προσωπικά σας στοιχεία στο μητρώο ή (δ) να συμπληρώσετε/διορθώσετε κάποια πεδία της αίτησης που είναι σε κατάσταση «Υποβληθείσα».
Εάν θέλετε απλώς να επεξεργαστείτε την αίτηση που έχετε σε κατάσταση «Νέα (Ανοιχτή)» τότε κάντε κλικ πάνω στην εγγραφή (γραμμή) της αίτησή σας και επιλέξτε «Επεξεργασία».
10. Πώς μπορώ να διαγράψω παλαιότερες αιτήσεις από τη «Λίστα Ηλεκτρονικών Αιτήσεων»;
Για λόγους ιστορικότητας, η «Λίστα Ηλεκτρονικών Αιτήσεων» διατηρεί όλες τις αιτήσεις κατά ημερομηνία δημιουργίας, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα διαγραφής κάποιων ή όλων των αιτήσεων της λίστας. Με τον τρόπο αυτό, παρέχεται πλήρης εικόνα της λίστας των αιτήσεων που έχουν δημιουργηθεί από τον χρήστη.
11. Πώς διαγράφομαι εντελώς από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΑΣΕΠ;
Επισημαίνεται ότι ο μοναδικός λόγος διαγραφής λογαριασμού είναι γιατί δεν επιθυμείτε πλέον τη συμμετοχή σας στις διαγωνιστικές διαδικασίες του ΑΣΕΠ. Για τη διαγραφή του λογαριασμού σας θα πρέπει να στείλετε το αίτημά σας στο ΑΣΕΠ (ταχυδρομικά ή με e-mail στο helpdesk@asep.gr) επισυνάπτοντας απλό φωτοαντίγραφο ΑΔΤ (και τις δύο όψεις), αναφέροντας ως τίτλο «Διαγραφή λογαριασμού» και αναγράφοντας όλα τα προσωπικά στοιχεία που έχετε καταχωρίσει στο λογαριασμό σας.
12. Η βεβαίωση του ασφαλιστικού μου φορέα αναφέρει μόνο μήνα και έτος ασφάλισης. Στην καρτέλα του Μητρώου στο λογαριασμό μου «Εργασιακή Εμπειρία/Διοικητική εμπειρία», πώς συμπληρώνω τους «Μήνες ασφάλισης» και τις «Ημέρες ασφάλισης»;
Αν η βεβαίωση του ασφαλιστικού σας φορέα αναφέρει μόνο μήνα και έτος ασφάλισης, σημαίνει ότι σας έχει καλύψει για όλο το διάστημα του μήνα που αναγράφει. Π.χ.: Διάρκεια ασφάλισης από 03/2000 έως 08/2002, δηλαδή από 01/03/2000 έως 31/08/2002.
Στο πεδίο «Μήνες ασφάλισης» συμπληρώνετε τον αριθμό των μηνών απασχόλησης και στο «Ημέρες ασφάλισης» τον αριθμό των υπολειπόμενων ημερώνασφάλισης που κατά περίπτωση δεν συμπληρώνουν μήνα ασφάλισης. Αν δεν υπολείπονται ημέρες ασφάλισης, τότε στο πεδίο «Ημέρες ασφάλισης» συμπληρώνετε υποχρεωτικά τον αριθμό μηδέν (0).
Εάν π.χ. η βεβαίωση έχει εκδοθεί από το ΙΚΑ και αναφέρει 121 ημέρες ασφάλισης, τότε διαιρείτε το 121 με το 25 (ημέρες ασφάλισης ανά μήνα).
Αν η διαίρεση γίνει στο χαρτί, τότε το πηλίκο που προκύπτει είναι οι μήνες και το υπόλοιπο είναι οι ημέρες, δηλαδή 4 μήνες (25 x 4 = 100) και 21 ημέρες ασφάλισης.
Αν επιλέξετε να κάνετε τη διαίρεση με αριθμομηχανή, τότε το πηλίκο της διαίρεσης που προκύπτει είναι ο δεκαδικός αριθμός 4,84, δηλαδή 4 μήνες και 84 εκατοστά του μήνα (0,84). Για την απόδοση των εκατοστών του μήνα σε ημέρες, πολλαπλασιάστε το δεκαδικό μέρος του παραπάνω πηλίκου (0,84) με το 25 (0,84 Χ 25 = 21). Το γινόμενο που προκύπτει, 21, είναι οι «Ημέρες ασφάλισης».
Σε περίπτωση ασφάλισης σε λοιπά ασφαλιστικά ταμεία, πλην ΙΚΑ, ακολουθείτε όποιον από τους παραπάνω τρόπους επιθυμείτε, αντικαθιστώντας τις 25 ημέρες ασφάλισης με 30.
13. Το πτυχίο/απολυτήριο μου, αναφέρει ως ημερομηνία έκδοσης, μήνα και έτος (π.χ. Ιούνιος 2000). Το πεδίο στο Μητρώο ζητάει πλήρη ημερομηνία. Πώς θα την καταχωρίσω;
Σε περίπτωση που δεν προκύπτει πλήρης ημερομηνία έκδοσης τίτλου (π.χ. 15/06/2000), τότε καταχωρίζετε ως ημερομηνία έκδοσης την πρώτη ημέρα του μήνα. Αν π.χ. ο τίτλος αναγράφει Ιούνιος 2000, τότε η καταχώριση στο πεδίο «Ημερομηνία έκδοσης» θα πρέπει να έχει την ένδειξη «01/06/2000».
14. Πώς μπορώ να ενημερώσω τις καρτέλες του μητρώου μου; Ποια βήματα πρέπει να κάνω για να υποβάλλω ηλεκτρονικά μια αίτηση και πώς την εκτυπώνω;
Από την κεντρική σελίδα του ΑΣΕΠ, επιλέξτε το εικονίδιο «Οδηγός Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών για πολίτες» και συμβουλευτείτε τα επιμέρους Εγχειρίδια Χρήσης. Εναλλακτικά, από τη γραμμή επιλογών κάντε κλικ στη «Βοήθεια» και στη συνέχεια στα «Εγχειρίδια χρήσης».
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για την άμεση πρόσβαση στις διαδικασίες τρέχουσας προκήρυξης (προϋποθέσεις, κριτήρια, δικαιολογητικά, προθεσμίες/ημερομηνίες, κ.τ.λ.) συμβουλευτείτε τον Ηλεκτρονικό Οδηγό (e-Οδηγός) της προκήρυξης που θα βρείτε στην επιλογή «Βοήθεια» ή στην καρτέλα του διαγωνισμού στην ενότητα «Σχετικά έντυπα».