"Μετά το ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι “πινακίου φακής”, έρχεται και η εγκληματική –όπως έλεγε ο κ. Τσίπρας- εκποίηση της ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού), μιας υγιούς και κερδοφόρας εταιρείας στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού-μεταφορικού έργου αλλά και της εφοδιαστικής αλυσίδας συνολικά" επισημαίνει στην δήλωσή του ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ Νίκος Κιουτσούκης, που προσθέτει:
"Η ιστορία της διενεργούμενης ιδιωτικοποίησης του Ελληνικού Σιδηροδρόμου εκτός από τις διαχρονικές ευθύνες όλων των κυβερνήσεων, σήμερα συμπυκνώνει την παράνοια των κυβιστήσεων της κυβέρνησης της Αριστεράς.
Παρά, λοιπόν, τις εμφατικές δεσμεύσεις του Πρωθυπουργού ως αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης για μη πώληση αλλά και τους χαρακτηρισμούς του ως προκλητικά χαμηλού τιμήματος των 300 εκατ. € στην περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την οποία τελικά ουσιαστικά την “χάρισαν” έναντι ποσού 45εκ.€ προχωρούν σε σκανδαλώδεις ιδιωτικοποιήσεις, με εξευτελιστικούς όρους, όταν μάλιστα μόλις ολοκληρώνονται και παραδίδονται έργα εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης υποδομών πολλών δις € που χρηματοδοτήθηκαν από την τσέπη του ελληνικού λαού.
Την ώρα που σε όλη την Ευρώπη, ήδη, από την προηγούμενη δεκαετία έχουν ξεκινήσει διαδικασίες επανακρατικοποιήσεων των Σιδηροδρόμων, η κυβέρνηση της Αριστεράς συνεχίζει την εκποίησή του Ελληνικού Σιδηροδρόμου αφελληνοποιώντας τον παραδίδοντας τον, σε θυγατρική κρατικής σιδηροδρομικής εταιρείας της Ιταλίας αγνοώντας την κερδοφορία, τις προοπτικές, την τεχνολογική βάση και την προστιθέμενη αξία τους για την ελληνική κοινωνία και οικονομία, τη στήριξη του νέου αναπτυξιακού μοντέλου και του παραγωγικού προτύπου.
Ο ΣΥΡΙΖΑ, που με την εμφυλιοπολεμική του ρητορική μας γυρνάει 70 χρόνια πίσω, με την κυβερνητική του πρακτική “επιστρέφει” τον Σιδηρόδρομο στην προ Τρικούπη εποχή.
Οι Επαγγελματίες Σιδηροδρομικοί θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για έναν ενιαίο Δημόσιο Σιδηρόδρομο στην υπηρεσία των πολιτών.
Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για την διαφύλαξη της Δημόσιας περιουσίας."