Πολλοί το ζητούν εδώ και χρόνια, αλλά φαίνεται πως το «dislike» δε θα εμφανιστεί ποτέ στο Facebook! Αντί αυτού, από την εταιρεία επιβεβαίωσαν στο TechCrunch πως βρίσκεται σε διαδικασία δοκιμών ένα νέο κουμπί που στόχο έχει να δίνει στους χρήστες ένα εργαλείο αποδοκιμασίας και καταγγελίας δημοσιεύσεων που είναι ανάρμοστες και με τον τρόπο αυτό να ειδοποιείται η πλατφόρμα για περαιτέρω ενέργειες.
Όταν κάποιος πατήσει το πλήκτρο «downvote» τότε υπάρχουν επιπλέον επιλογές για να γίνει πιο σαφής η καταγγελία του. Αυτοί οι επιπλέον χαρακτηρισμοί στα αγγλικά έχουν ονομαστεί «Offensive» (προσβλητικό), «Misleading» (παραπλανητικό) και «Off Topic» (εκτός θέματος).
Το κουμπί downvote όπως εξηγεί το "pcmag.com" εμφανίζεται μόνο σε δημόσιες δημοσιεύσεις σελίδων. Δεν εμφανίζεται σε ποσταρίσματα από γκρουπ, από δημόσια πρόσωπα ή απλούς χρήστες.
Η πληροφόρηση για τα downvotes δεν πηγαίνει στους χρήστες του κοινωνικού δικτύου (δηλαδή τους διαχειριστές των σελίδων στις οποίες θα υπάρχει το σχετικό κουμπί) αλλά στο Facebook και δεν υπάρχει μετρητής τους που θα μπορούν να βλέπουν οι χρήστες όπως στα υπάρχοντα κουμπιά.
Το τεστ τρέχει περίπου στο 5% των χρηστών Android στις ΗΠΑ με ρυθμίσεις γλώσσας στα αγγλικά.