Αορίστου χρόνου προσλήψεις ΥΕ-ΔΕ-ΤΕ-ΠΕ

Σε πλήρη εξέλιξη είναι για το προσεχές διάστημα, η υποβολή αιτήσεων των ενδιαφερομένων μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, σχετικά με τις 42 μόνιμες θέσεις Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής εκπαίδευσης στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (Α.Ε.Π.Π.).

Αναλυτικά οι θέσεις που θα προκηρυχθούν είναι:

  • 19  ΠΕ Διοικητικού- Οικονομικου,
  • 3 ΤΕ Διοικητικού- Λογιστικού,
  • 3 ΤΕ Δημοσιών Σχέσεων Και Επικοινωνίας,
  • 6 ΤΕ Πληροφορικής,
  • 9 ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων,
  • 2 ΥΕ Επιμελητών.

Οι ενδιαφερόμενοι για την κάλυψη των θέσεων αυτών καλούνται, εφόσον κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα, να υποβάλουν «ΑΙΤΗΣΗ – ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ» (ηλεκτρονική) καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά, σύμφωνα με τους όρους της παρούσας προκήρυξης.

Η Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (Α.Ε.Π.Π.) που συστάθηκε με το άρθρο 347 του ν. 4412/2016 (Α΄147), έχει ως έργο την επίλυση των διαφορών που ανακύπτουν κατά το στάδιο που προηγείται της σύναψης των συμβάσεων δημοσίων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών, ύστερα από την άσκηση προδικαστικής προσφυγής.

Αντικείμενο απασχόλησης

Οι υποψήφιοι/ες για τις θέσεις του κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού πρόκειται να απασχοληθούν κυρίως με την υποβοήθηση των κλιμακίων κατά τη διαχείριση και την εξέταση των προδικαστικών προσφυγών και των λοιπών ένδικων βοηθημάτων που ασκούνται ενώπιον της Α.Ε.Π.Π., τη διαχείριση των θεμάτων υπηρεσιακής κατάστασης του προσωπικού της Α.Ε.Π.Π. και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, το χειρισμό θεμάτων οργάνωσης και λειτουργίας των υπηρεσιών της Α.Ε.Π.Π., τη διεκπεραίωση διοικητικών εγγράφων, τη μέριμνα για την εξυπηρέτηση του κοινού και την επικοινωνία του με την Α.Ε.Π.Π., τη λειτουργία και παρακολούθηση του λογιστηρίου, την τήρηση όλων των προβλεπόμενων από την κείμενη νομοθεσία στοιχείων και διαδικασιών, τη μέριμνα για τη σύνταξη και έγκριση του προϋπολογισμού και του απολογισμού-ισολογισμού της υπηρεσίας, την παρακολούθηση της εκτέλεσης του προϋπολογισμού και γενικότερα την ενασχόληση με την οικονομική διαχείριση του οργανισμού, καθώς επίσης και με οποιαδήποτε άλλη εργασία κριθεί απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία της Α.Ε.Π.Π.

Οι υποψήφιοι/ες για τις θέσεις του κλάδου ΤΕ Διοικητικού-Λογιστικού πρόκειται να απασχοληθούν κυρίως με την οργάνωση, λειτουργία και παρακολούθηση του λογιστηρίου την τήρηση των προβλεπόμενων από την κείμενη νομοθεσία στοιχείων και διαδικασιών, τη μέριμνα για τη σύνταξη, έγκριση, εκτέλεση και παρακολούθηση του προϋπολογισμού, καθώς και κάθε άλλο θέμα που αφορά την οικονομική διαχείριση και διεκπεραίωση διοικητικών θεμάτων. Οι υποψήφιοι/ες για τις θέσεις του κλάδου ΤΕ Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας πρόκειται να απασχοληθούν κυρίως με θέματα που αφορούν τους κανόνες δημοσιότητας και ειδικότερα, ημερίδες, σχέσεις με κοινωνικά δίκτυα και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας.

Οι υποψήφιοι/ες για τις θέσεις του κλάδου ΤΕ Πληροφορικής πρόκειται να απασχοληθούν κυρίως με θέματα που αφορούν τη σχεδίαση και διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων και δικτύων, την ανάλυση και προγραμματισμό υπολογιστικών συστημάτων, την ανάπτυξη και διαχείριση εφαρμογών και βάσεων δεδομένων, τη διαχείριση ασφάλειας υπολογιστών και δικτύων. Οι υποψήφιοι/ες για τις θέσεις του κλάδου ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων πρόκειται να απασχοληθούν κυρίως με θέματα που αφορούν την υποστήριξη εφαρμογής όλων των διοικητικών και οικονομικών διαδικασιών που απαιτούνται για τη λειτουργία της Αρχής σε θέματα διοικητικής διαδικασίας και προδικαστικών προσφυγών. Οι υποψήφιοι/ες για τις θέσεις του κλάδου ΥΕ Επιμελητών πρόκειται να απασχοληθούν κυρίως σε εξωτερικές εργασίες της Διεύθυνσης Διοίκησης στις δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες, συνεργαζόμενους φορείς, μεριμνούν για την καθαριότητα, τη συντήρηση του κτιρίου και για τυχόν απαραίτητες εργασίες επισκευής.

Προθεσμία

Η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων συμμετοχής λήγει στις 27 Απριλίου 2018, ημέρα Παρασκευή και ώρα 14:00. Το εμπρόθεσμο της αίτησης κρίνεται με βάση την ημερομηνία της ηλεκτρονικής υποβολής της στο Α.Σ.Ε.Π. Ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης και η ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής εμφανίζονται στη «Λίστα ηλεκτρονικών αιτήσεων». Ανάλογη ειδοποίηση αποστέλλεται και στην ηλεκτρονική διεύθυνση (email) που δήλωσαν οι υποψήφιοι. Παράλληλα, η ηλεκτρονική αίτηση παρέχεται σε εκτυπώσιμη μορφή.

Επειδή η επεξεργασία των αιτήσεων γίνεται μηχανογραφικά, οι υποψήφιοι υποχρεούνται να συμπληρώσουν τα οικεία τετραγωνίδια/πεδία των ηλεκτρονικών αιτήσεων, καθώς και τους κωδικούς, που αναφέρονται σε αντίστοιχα προσόντα ή κριτήρια ή ιδιότητες που απαιτούνται και διαθέτουν. Αν οι υποψήφιοι δεν συμπληρώσουν τα τετραγωνίδια/ πεδία αυτά ή τους κωδικούς ή αν συμπληρώσουν άλλα τετραγωνίδια ή κωδικούς, πλην εκείνων που αναφέρονται στα συγκεκριμένα προσόντα ή κριτήρια ή ιδιότητες ή αν τα αναφέρουν σε άλλα σημεία της ηλεκτρονικής αίτησης, δεν λαμβάνονται υπόψη τα προσόντα ή κριτήρια ή ιδιότητες, έστω και αν προσκομιστούν τα σχετικά δικαιολογητικά.

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [386.81 KB]


Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Χορήγηση προσωπικής διαφοράς μισθού στους υπαλλήλους αορίστου χρόνου

Χορήγηση προσωπικής διαφοράς μισθού στους υπαλλήλους αορίστου χρόνου. Συγκεκριμένα με διατάξεις του νόμου 5042/2023, η …