Απολυτήριο Λυκείου ή/ και Πτυχίο Ι.Ε.Κ. / Τ.Ε.Ι, δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες, ευχάριστη προσωπικότητα και άνεση στην επικοινωνία, ικανότητα εργασίας σε δυναμικό και παράλληλα ομαδικό περιβάλλον, πολύ καλή χρήση, γραπτά και προφορικά, της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας και καλή χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών, είναι τα απαραίτητα προσόντα, για όσους ενδιαφέρονται για τις θέσεις των "Εκπροσώπων Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών", που έχουν ανοίξει στην "VODAFONE".
- Κωδικός θέσης: C/CS/CSRpt ή C/CS/CSRft
- Περιοχή εργασίας: Αθήνα
Περιγραφή θέσης: Οι κάτοχοι των θέσεων θα είναι υπεύθυνοι για την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση συνδρομητών Κινητής και Σταθερής Τηλεφωνίας, την παροχή υπηρεσιών πληροφόρησης, διαχείριση παραπόνων κ.α.
Επιθυμητά προσόντα:
- Προηγούμενη σχετική εργασιακή εμπειρία σε Τηλεφωνικό Κέντρο ή σε Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
- Εξοικείωση με τις νέες Τεχνολογίες / Υπηρεσίες Κινητής Τηλεφωνίας (GPRS, MMS, WAP κλπ).
- Γνώση εργαλείων Internet (Internet browsers, Mail browsers).
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν βιογραφικό σημείωμα αναφέροντας τον παραπάνω κωδικό, ανάλογα με το αν επιθυμούν part-time ή full-time, στον αριθμό Fax: 210.67.02.001 ή στο email: human-resources.gr@vodafone.com ή στην διεύθυνση: VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ Δ/νση Ανθρώπινου Δυναμικού,Τζαβέλλα 1-3, 152 31 Χαλάνδρι.