Ενός χρόνου θέσεις

Στο πλαίσιο του έργου «Παροχή Υποστηρικτικών Υπηρεσιών από την ΕΔΕΤ Α.Ε. προς την Ερευνητική και Ακαδημαϊκή κοινότητα» απαιτείται η ενίσχυση του Γραφείου Αρωγής Χρηστών (Helpdesk), για την πρώτου επιπέδου υποστήριξη στους χρήστες των ψηφιακών υπηρεσιών που παρέχει η ΕΔΕΤ Α.Ε. στην Ερευνητική και Ακαδημαϊκή κοινότητα.

Καλούνται όλα τα ενδιαφερόμενα φυσικά πρόσωπα (κατά προτίμηση φοιτητές ή απόφοιτοι σχολών Πληροφορικής Α.Ε.Ι., φοιτητές ή απόφοιτοι Α.Ε.Ι. με καλή γνώση χειρισμού υπολογιστών, φοιτητές ή απόφοιτοι που έχουν εμπειρία στην εξυπηρέτηση χρηστών) να υποβάλουν τα βιογραφικά τους, για την παροχή των ως άνω υπηρεσιών, μέχρι την Τρίτη 31 Ιουλίου 2018.

Για την υποβολή του βιογραφικού οι υποψήφιοι θα πρέπει να εγγραφούν στο Μητρώο Συνεργατών της ΕΔΕΤ Α.Ε. και να υποβάλουν αίτηση ένταξης στο Μητρώο από τη σελίδα https://registry.admin.grnet.gr. Κατά την υποβολή της αίτησης θα πρέπει να επισυνάψουν το βιογραφικό τους και να επιλέξουν τη συγκεκριμένη πρόσκληση από το πεδίο «Ειδικές Προσκλήσεις».

Στα βιογραφικά τους πρέπει να δίνεται έμφαση σε τυχόν προηγούμενη εμπειρία σε σχετικά έργα, ενώ οι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν επικοινωνιακές ικανότητες, καθώς και να χειρίζονται άριστα τόσο το γραπτό όσο και τον προφορικό λόγο.

Η επιλογή των υποψηφίων θα γίνεται σταδιακά βάσει των πραγματικών αναγκών του έργου και θα συνοδεύεται από υπογραφή σύμβασης παροχής υπηρεσιών, μέγιστης διάρκειας ενός (1) έτους.


 

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Κωνσταντοπούλου με φοιτήτριες: Το μήνυμα στον πρωθυπουργό για την έμφυλη βία

Η επικεφαλής της Πλεύσης Ελευθερίας ζητά εκ νέου από τον Κυριάκο Μητσοτάκη να συζητήσουν στη …