Ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού με προσλήψεις

Τρεις καινούργιες θέσεις εργασίας, στο πλαίσιο ενίσχυσης του ανθρώπινου δυναμικού τους, όπως άλλωστε αναφέρουν στην ανακοίνωση που εξέδωσαν, προκήρυξαν τα "Lidl".

Οι θέσεις αφορούν την Θεσσαλονίκη και την Κόρινθο και αναλυτικά είναι:

Υπάλληλος και Στέλεχος Branding & Packaging Operations στη Σίνδο Θεσσαλονίκης

Τα καθήκοντά σας

  • Εργάζεστε στη Διεύθυνση Αγορών, με έδρα τις κεντρικές μας εγκαταστάσεις στη Σίνδο Θεσσαλονίκης
  • Συντονίζετε τη δημιουργία Artwork (εικαστικά και σήμανση) που πηγάζουν από Rebranding, θεματικές εβδομάδες και αλλαγές στην νομοθεσία
  • Είστε υπεύθυνος-η για τον προγραμματισμό των ροών εργασίας και την τήρηση προθεσμιών
  • Δημιουργείτε και υλοποιείτε Packaging Projects σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
  • Επηρεάζετε και βελτιώνετε την εικόνα των προϊόντων στο κατ/μα, σύμφωνα με το Brand Book κάθε μάρκας
  • Συνεργάζεστε με 27 χώρες Lidl για τη δημιουργία των συσκευασιών, σε συνεργασία με ελληνικές και ξένες διαφημιστικές και προμηθευτές

Το προφίλ σας

  • Απόφοιτος-η ανώτερης/ ανώτατης εκπαίδευσης, ιδανικά σε Οικονομικά, Διοίκηση Επιχ/σεων, Μάρκετινγκ, Διαφήμιση, Γραφιστική, Υλικά Συσκευασίας & Εκτυπώσεις
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί
  • Άριστη γνώση Αγγλικών, επιθυμητή Γερμανικών
  • Ευχέρεια χρήσης MS Office, επιθυμητά Adobe Acrobat & Indesign
  • Δίπλωμα οδήγησης Ι.Χ. (εβδομαδιαία επίσκεψη σε κατ/τα)
  • Εργασία προσανατολισμένη στο αποτέλεσμα, δεξιότητες οργάνωσης & επικοινωνίας

Τι προσφέρει η εταιρία

  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον, με αξιόλογες δυνατότητες εξέλιξης, επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
  • Οι αποδοχές σας θα κυμανθούν μεταξύ 1.000€ και 1.920€ μικτά (αναλόγως εμπειρίας)
  • Παρακολουθείτε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης 3 μηνών και σεμινάρια Packaging, ώστε να ανταπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας

Βοηθός Διευθυντή-τριας Καταστήματος (μερική απασχόληση) στη Κόρινθο

Τα καθήκοντά σας

  • Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος, αναπληρώνοντας τον/την Διευθυντή-τρια και Υποδιευθυντή-τρια κατ/τος
  • Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων
  • Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών
  • Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα
  • Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος

Το προφίλ σας

  • Είστε απόφοιτος-η επαγγελματικής σχολής ή ανώτερης εκπαίδευσης Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών, Λογιστικής ή Θετικών Επιστημών
  • Ιδανικά, διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στο χώρο του εμπορίου
  • Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ
  • Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας
  • Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά
  • Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης προσωπικού

Τι προσφέρει η εταιρία

  • Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε, αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο
  • Οι αποδοχές σας ξεκινούν από 790€ μικτά το μήνα για 6ωρη απασχόληση, που προσαρμόζεται με τυχόν επιδόματα
  • Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας
  • Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον
  • Ακολουθείτε 3μηνο πρόγραμμα εκπαίδευσης, με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση

Υποδιευθυντής-τρια Καταστήματος στη Κόρινθο

Τα καθήκοντά σας

  • Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος, αναπληρώνοντας τον/τη Διευθυντή-τρια κατ/τος
  • Διοικείτε και συντονίζετε την ομάδα των συνεργατών σας, στοχεύοντας στην ανάπτυξή τους
  • Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων
  • Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών
  • Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα
  • Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος και τις απογραφές

Το προφίλ σας

  • Είστε απόφοιτος-η ανώτερης/ανώτατης εκπαίδευσης
  • Ιδανικά, διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στο χώρο του εμπορίου
  • Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ
  • Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας
  • Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά
  • Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης του προσωπικού

Τι προσφέρει η εταιρία

  • Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε, αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο
  • Οι αποδοχές σας ξεκινούν από 1350 € μικτά το μήνα
  • Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας της 8ωρης βάρδιας σας
  • Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον
  • Ακολουθείτε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης 5 περίπου μηνών, με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να διαβάσουν αναλυτικές πληροφορίες παρακάτω, και στην συνέχεια να στείλουν το βιογραφικό τους ΕΔΩ.


Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

ΥΠΕΘΟ: Για πρώτη φορά με ελάχιστο τίμημα και ηλεκτρονικές δημοπρασίες οι παραχωρήσεις αιγιαλών

Για τις παραχωρήσεις που θα γίνουν ώς τις 31 Δεκεμβρίου 2025 έχει τεθεί μία ακόμη …