Απαντήσεις για τα κατεστραμμένα οχήματα που βρίσκονται εντός του γκαράζ, αλλά και για τα υπάρχοντα που καταστράφηκαν εντός του πλοίου, αναζητούν από την εταιρεία οι επιβάτες του “Ελ.Βενιζέλος”, που τα ξημερώματα της Τετάρτης εκδήλωσε φωτιά εν πλω σε ένα από τα γκαράζ του.
Από την εταιρεία προς το παρόν δεν υπάρχει καμία επίσημη ενημέρωση, ωστόσο ο εκπρόσωπος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος Κώστας Μπερτσιάς, εξηγεί στην ΕΡΤ τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί για την αποζημίωση των επιβατών που υπέστησαν ζημιά από την πυρκαγιά που ξέσπασε στο πλοίο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Αρχικά ξεκαθαρίστηκε πως όσα οχήματα έχουν υποστεί ζημιές αναμένεται να αποζημιωθούν από την ασφαλιστική εταιρεία του πλοίου, είτε από την ασφαλιστική εταιρεία του ιδιοκτήτη του οχήματος, αν και εφόσον το όχημα έχει ασφαλιστεί για φωτιά.
Η αποζημίωση των παθόντων σύμφωνα με το "zarpanews.gr", αναμένεται να ολοκληρωθεί σχετικά σύντομα, καθώς με το που τελειώσουν οι διαδικασίες καταγραφής, οι εταιρείες κινούν άμεσα τις διαδικασίες για αποπληρωμή των κατεστραμμένων οχημάτων.
Το ίδιο φαίνεται να ισχύει και για τα επαγγελματικά οχήμα (φορτηγά και νταλίκες) που ήταν σταθμευμένα στα γκαράζ.
Τι προβλέπεται για τα προσωπικά αντικείμενα: Αποσκευές και τιμαλφή
Η εταιρεία οφείλει να αποζημιώσει και τις απώλειες και φθορές στα προσωπικά είδη των επιβατών, αν αυτά έχουν καταστραφεί εντός του πλοίου.
Συγκεκριμένα για τις αποσκευές, οι επιβάτες οφείλουν να ενημερώσουν την εταιρεία για τα είδη που άφησαν εντός του καραβιού και έχουν καταστραφεί λεπτομερώς, ενώ για τα τιμαλφή, θα πρέπει να παράσχουν την απόδειξη την οποία παρέλαβαν όταν τα παρέδωσαν προς φύλαξη στους χώρους του πλοίου.