Σε ποιον από τους 4 χαρακτήρες ανήκετε;

Ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός, ωστόσο, στο πλαίσιο της επιστημονικής έρευνας (ψυχολογία, κοινωνιολογία, κλπ) υπάρχει η τάση ομαδοποιήσεων.

Για την ακρίβεια, μετά από μια τεράστια μελέτη του "Northwest Engineering", η οποία ανέλυσε τα στοιχεία από 1,5 εκατομμύριο ερωτηματολόγια, η ομάδα που έκανε την έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν τέσσερις βασικοί τύποι ανθρώπινου χαρακτήρα.

Αν και οι ψυχολόγοι έχουν εκφράσει επιφυλάξει σχετικά με τα τεστ προσωπικότητας, φαίνεται ότι η συγκεκριμένη έρευνα, λόγω του μεγέθους της μπορεί να έχει καταλήξει σε αν μη τι άλλο σοβαρά αποτελέσματα προς περαιτέρω μελέτη.

Χωρίς άλλη χρονοτριβή, λοιπόν, αυτοί είναι οι τέσσερις βασικοί τύποι χαρακτήρα στους οποίους κατέληξε η έρευνα:

  • Μέσος όρος: αφορά στην πλειοψηφία των ανθρώπων και χαρακτηρίζεται από πολλές νευρώσεις (φόνος, θυμός, αγωνία, κλπ), ενώ παρότι οι ίδιοι αυτοχαρακτηρίζονται ως εξωστρεφείς, θεωρούνται ως πιο «κλειστοί» χαρακτήρες.
  • Συγκρατημένοι: συναισθηματικά σταθεροί, ούτε νευρωτικοί, ούτε ανοιχτοί, συνήθως είναι συμπαθητικοί, φιλότιμοι στη δουλειά τους και ευσυνείδητοι.
  • Εγωκεντρικοί: εξωστρεφείς, αν και όχι ιδιαίτερα ανοιχτοί, συμπαθείς ή ευσυνείδητοι, δύσκολοι στη συμβίωση, αλλά και η ψυχή του πάρτι.
  • Μοντέλα προς μίμηση: ισχυροί ηγέτες, συναισθηματικά σταθεροί, χωρίς νευρώσεις, ανοιχτοί και ευσυνείδητοι.

Πάντως, η έρευνα υπογραμμίζει ότι οι χαρακτήρες μπορούν να «μεταλλαχθούν» συν τω χρόνω, αν και ο πυρήνας τους παραμένει σταθερός.


Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Οι κληρώσεις του Λαϊκού Λαχείου: Δες αν κέρδισες

Βασικές Πληροφορίες Λαϊκού Λαχείου Κληρώνει κάθε εβδομάδα (Τρίτη στις 19.00 – Κανάλι ΟΠΑΠ στο YouTube). …