Η «δύσκολη» αυτή απόφαση οφείλεται στην ανάγκη να προσαρμοστεί η εταιρία στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αγοράζουν και χρησιμοποιούν πλέον τα παιχνίδια, την ώρα που εξαπλώνεται η χρήση βιντεοπαιχνιδιών στο Διαδίκτυο και εφαρμογών.
Η Hasbro, της οποίας οι μισοί από τους 5.400 εργαζόμενους στις 31 Δεκεμβρίου 2017 είχαν τη βάση τους στις ΗΠΑ, δεν αναφέρει ούτε πώς θα κατανεμηθεί γεωγραφικά η κατάργηση των θέσεων εργασίας που αφορά 500 εργαζόμενους, ούτε τις ειδικότητες που θα πληγούν.
Ο όμιλος επισημαίνει το "ΑΠΕ", αναμένεται να δώσει λεπτομέρειες για το σχέδιο λιτότητας που θα εφαρμόσει κατά την παρουσίαση των τρίμηνων αποτελεσμάτων της.
«Κάνουμε αλλαγές στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης που εφαρμόζεται στην εταιρία», δήλωσε η εκπρόσωπος. «Σίγουρα, μερικές αλλαγές είναι δύσκολες, αλλά πρέπει να διαβεβαιώσουμε ότι οι προσαρμογές στις δυνατότητες και τις ομάδες θα διατηρήσουν την ηγετική θέση της εταιρίας στον τομέα. Προσαρμόζουμε τις δυνατότητες σε συνάρτηση με την αντίληψη που έχουμε για τον καταναλωτή και με το πώς οι διανομείς τοποθετούνται στην αγορά».
Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές παιχνιδιών πλήττονται από την πτώση που καταγράφουν οι πωλήσεις κλασικών παιχνιδιών προς όφελος των βιντεοπαιχνιδιών και των ηλεκτρονικών.
Το ενδιαφέρον των καταναλωτών αυξάνεται επίσης για τα παιχνίδια που είναι συνδεδεμένα στο Διαδίκτυο, ενώ οι αγορές παιχνιδιών πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά όλο και συχνότερα, γεγονός που προκάλεσε εξάλλου την πτώχευση της αλυσίδας λιανικής πώλησης Toys "R" US.
Η Mattel, ανταγωνίστρια της Hasbro και κατασκευάστρια της κούκλας Barbie, ανακοίνωσε πρόσφατα ένα πρόγραμμα αναδιάρθρωσης που αφορά την εκχώρηση των θέσεων παραγωγής και την κατάργηση 2.200 θέσεων εργασίας σε όλο τον κόσμο.
Εκτός από την εξοικονόμηση χρημάτων, οι κατασκευαστές κλασικών παιχνιδιών προσπαθούν επίσης να αναπτυχθούν στην παραγωγή ταινιών μεταμορφώνοντας τους ήρωες των παιχνιδιών τους σε χαρακτήρες του κινηματογράφου.
Φήμες κάνουν λόγο για προσεγγίσεις, συγκεκριμένα για συγχώνευση της Hasbro και της Mattel.