Με περισσότερους από 8 εκατομμύρια Έλληνες να συνδέονται στο Internet για τουλάχιστον 3 ώρες ημερησί..

Νέες τάσεις και προκλήσεις για τις εταιρείες στο digital μαρκετινγκ

Η πρόεδρος Μαρία Σκούντα πλαισιωμένη από τον  Μανώλη Λαμπόβα  (Partner) και την ομάδα της ADDO κρατά το FAB βραβείο

Με περισσότερους από 8 εκατομμύρια Έλληνες να συνδέονται στο Internet για τουλάχιστον 3 ώρες ημερησίως και το συντριπτικό ποσοστό του 68,8% ηλικίας 15-44 να είναι ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ολοένα και περισσότερα brands αναπτύσσουν και υλοποιούν σύνθετες στρατηγικές προκειμένου να δημιουργήσουν μια μοναδική εμπειρία στον χρήστη. Μια εμπειρία μέσα από την οποία αναδεικνύεται η ουσία και οι αξίες ενός brand και δημιουργούνται σημεία επαφής με τα κοινά του. Μια εμπνευσμένη στρατηγική η οποία θα τους οδηγήσει στην αύξηση του δικτύου των πελατών και συνεργατών και τη δημιουργία μιας σταθερής, βιώσιμης και πιστής σχέσης με τους καταναλωτές.
Για το ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών της στο διαδικτυακό περιβάλλον και την εμπειρία που προσφέρει στους πελάτες της βραβεύτηκε πρόσφατα στα Fashion and Beauty Awards (FAB) η διαφημιστική εταιρία Addo Digital αποσπώντας τρία βραβεία σε έναν θεσμό στον οποίο συμμετείχαν περισσότερες από 100 εταιρείες του κλάδου της Ομορφιάς και της Μόδας. Ένας κλάδος άκρως ανταγωνιστικός στην Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό με υψηλά πρότυπα καινοτομίας και αναπτυξιακών προοπτικών.
H στρατηγική που ανέπτυξε η Addo για τον πελάτη της τους τελευταίους 3 μήνες στο σύνολο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ήταν να εμπνεύσει και να εκπαιδεύσει το ευρύ καταναλωτικό κοινό να υιοθετήσει την υγιεινή διατροφή και τα προϊόντα ομορφιάς ως μέρος της καθημερινότητας του βελτιώνοντας κατά αυτό τον τρόπο την ποιότητα ζωής του και ακολουθώντας μια διαφορετική φιλοσοφία.
«Tα μηνύματα δεν ακολούθησαν μια πωλησιακή λογική, αλλά δημιούργησαν μια εμπειρία στον χρήστη μέσα από την οποία ταυτίζεται με το brand και την κουλτούρα του, υιοθετεί έναν νέο τρόπο σκέψης αλλά και φιλοσοφία ζωής με στόχο την μακροχρόνια, βιώσιμη και ποιοτική σχέση με την εταιρεία είτε ως καταναλωτής είτε ως συνεργάτης» τονίζει η Μαρία Σκούντα, CEO και ιδρύτρια της εταιρείας.
Ως αποτέλεσμα της στρατηγικής παρατηρήθηκε πολύ μεγάλη αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα, τις πωλήσεις καθώς και στην αλληλοεπίδραση του κοινού με το brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης facebook και instagram.
Kινητήριος μοχλός της συγκεκριμένης στρατηγικής αποτελούν η δημιουργία και προώθηση του video περιεχομένου, η αξιοποίηση των influencers καθώς και η δημιουργία πρωτογενούς περιεχομένου από τους fans στα social media. Σύμφωνα με έρευνα της Accenture, το 84% των καταναλωτών επηρεάζεται από το πρωτογενές περιεχόμενο (user generated content) που δημιουργούν οι καταναλωτές για τα brands ενώ το video υπολογίζεται ότι θα αποτελεί το 79% της παγκόσμιας επισκεψιμότητας(global internet traffic) το 2020. Παράλληλα, το 67% των στελεχών μαρκετινγκ υποστηρίζουν ότι η αξιοποίηση των influencers ενισχύουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την απήχηση και απόδοση της διαφήμισης.

«Ένα πολύ μεγάλο trend είναι η δημιουργία πρωτογενούς (native) περιεχομένου στο youtube καθώς έχουμε παρατηρήσει ότι επιφέρει γεωμετρική αύξηση στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand (brand awareness). Έχουμε αναπτύξει ήδη κάποιες ιδέες και μέσα στο 2019 θα ανακοινώσουμε πολύ μεγάλες συνεργασίες με youtubers και comedians προκειμένου να τις υλοποιήσουμε. Είμαστε πεπεισμένοι ότι όταν το video συνδυαστεί με πρωτότυπο περιεχόμενο, στοχευμένη διαφήμιση, ανάλυση δεδομένων και δημιουργικό περιεχόμενο από τους καταναλωτές τα αποτελέσματα για τα brands είναι εκθετικά» υποστηρίζει ο Μανώλης Λαμπόβας, Partner της εταιρείας Addo Digital.
Η ευρύτερη ομάδα της εταιρείας αποτελείται από γνωστές περσόνες των social media, πιστοποιημένα στελέχη στον τομέα τη διαφήμισης, αναλυτές δεδομένων, bloggers, influencers καθώς και επαγγελματίες που έχουν γράψει για τους Times και το Newscred. Όπως τόνισε η Μαρία Σκούντα παραλαμβάνοντας το βραβείο, η ομάδα της Αddo Digital αποτελεί το στοιχείο διαφοροποίησης της εταιρείας καθώς το κάθε brand προσεγγίζεται με δημιουργικό, αναλυτικό και στρατηγικό τρόπο.
Στόχος της εταιρείας για το νέο έτος είναι η περαιτέρω ανάπτυξη της στην Ελλάδα και το εξωτερικό και η ενίσχυση της παρουσίας των πελατών της στο digital περιβάλλον.


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Το «στοίχημα» της ελληνικής Οικονομίας για το 2025 -Τα τρία καθοριστικά μέτωπα

Οι στόχοι του υπουργείου Οικονομικών για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, την απορρόφηση κονδυλίων του Ταμείου …