Με αρνητικό πρόσημο κινήθηκε το α' τρίμηνο η ΑΒ Βασιλόπουλος, όπως αναφέρει στα οικονομικά αποτελέσματα για τα ίδιο διάστημα η Ahold Delhaize.
Σε αρνητικό έδαφος και το πρώτο τρίμηνο κινήθηκε η "ανάπτυξη" των πωλήσεων της ΑΒ Βασιλόπουλος το πρώτο τρίμηνο. Αυτό αναφέρει στο σημερινό πρωινό της report η μητρική της ΑΒ Βασιλόπουλος, ο όμιλος Ahold Delhaize, για την πορεία των πωλήσεων της εν Ελλάδι θυγατρική της.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία, στο πλαίσιο αναφοράς για τις πωλήσεις στην Κεντρική και Νοτιανατολική Ευρώπη, διευκρινίζει ότι, ενώ Ρουμανία και Τσεχία παρουσίασαν ισχυρή ανάπτυ-ξη των πωλήσεων, η ανάπτυξη της ελληνικής θυγατρικής παρέμεινε αρνητική.
Τα συνολικά μεγέθη για την περιοχή κινήθηκαν, ωστόσο, σε θετική τροχιά, χάρη στη συγκριτική αύξηση των πωλήσεων, εξαιρουμένης της βενζίνης, κατά 0,8%, ή 1,3% προσαρμοσμένη με την περίοδο του Πάσχα και την προσθήκη 132 καταστημάτων που άνοιξαν σε Ρουμανία, Ελλάδα και Σερβία..
Τα μεγέθη της ελληνικής θυγατρικής επηρέασαν και το βασικό λειτουργικό περιθώριο, το οποίο διαμορφώθηκε στο 3,2%, μειωμένο κατά 0,5% σε σχέση με πέρσι. Στο οικονομικό δελτίο της Ahold Delhaize αναγράφεται συγκεκριμένα ότι, το βασικό λειτουργικό περιθώριο επηρεάστηκε από το υψηλότερο κόστος εργασίας στην Ελλάδα και την Τσεχία.
Το προηγούμενο δίμηνο πάντως, στέλεχος της ΑΒ Βασιλόπουλος εκτιμούσε ρυθμούς οριακής ανάπτυξης για το τρίμηνο, ενώ οι ίδιες πηγές έκαναν λόγο για 50 εκατ. ευρώ επενδύσεις το 2019, με κατεύθυνση στην επέκταση και την ανανέωση του δικτύου.