Την ανάγκη η τοπική αυτοδιοίκηση να ξεφύγει από τον ρόλο του παρατηρητή και να αναδειχθεί σε πρωταγωνιστή των προσπαθειών για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών, τονίζει ο υποψήφιος δήμαρχος Ιλίου, Αντώνης Κακούρης. Ένας από τους μεγαλύτερους δήμους της Δυτικής Αττικής με πολλά προβλήματα υποδομών, όπως επισημαίνει στην συνέντευξη του στα dikaiologitika.gr και την Αθανασία Βιδάλη οφείλει να διεκδικήσει την αναβάθμιση των συγκοινωνιακών υπηρεσιών, την στήριξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας και να επιτύχει την μετατροπή του Πάρκου Τρίτση, που έχει εγκαταλειφθεί, σε πνεύμονα πρασίνου και αναψυχής των πολιτών. Στο δήμο Ιλίου βρίσκεται το μεγαλύτερο πάρκο της Αττικής, το πάρκο Τρίτση. Όμως όσοι το έχουν επισκεφθεί αντικρίζουν μια κατάσταση που προκαλεί θλίψη. Γιατί έχει εγκαταλειφθεί σε αυτή την κατάσταση; Πώς μπορεί να αντιστραφεί αυτή η εικόνα; Πρόκειται για έναν πραγματικό πνεύμονα πρασίνου, που δυστυχώς έχει αφεθεί στην τύχη του. Η κυβέρνηση έχει παραδώσει τη λειτουργία του σε έναν φορέα διαχείρισης αποκλείοντας το δήμο μας. Το αποτέλεσμα είναι πράγματι θλιβερό. Οι λανθασμένοι χειρισμοί της απερχόμενης διοίκησης του δήμου και οι κυβερνητικοί ερασιτεχνισμοί οδήγησαν στην απαξίωση. Εγκατάλειψη, έλλειψη καθαριότητας, λίμνες χωρίς νερό. Αυτά μπορούν να αλλάξουν. Υπάρχει και το σχέδιο και οι δυνατότητες. Σκοπεύουμε να δώσουμε σκληρή μάχη για να αποδοθεί η λειτουργία του Πάρκου Τρίτση στο δήμο μας. Θα εμποδίσουμε με κάθε τρόπο, επιτρέψτε μου την έκφραση, στον κομματικό φορέα διαχείρισης, όπως έχει στελεχωθεί, να δημεύσει στην ουσία, τις αθλητικές και άλλες εγκαταστάσεις του δήμου που υπάρχουν εντός του πάρκου. Υπάρχουν οι οικονομικές και τεχνικές δυνατότητες ο δήμος Ιλίου να υδροδοτήσει το πάρκο, να φροντίσει για την καθαριότητα και τη σωστή λειτουργία του, ώστε να αποδοθεί στους πολίτες. Και αυτό σκοπεύουμε να κάνουμε. Είστε ένας από τους μεγαλύτερους δήμους της Δυτικής Αττική, παρόλα αυτά οι συγκοινωνίες στην περιοχή σας μοιάζουν τουλάχιστον προβληματικές. Γιατί τελικά δεν θα φτάσει το ΜΕΤΡΟ στο Ίλιον, παρότι υπάρχουν οι σχετικές μελέτες; Πράγματι η επέκταση της γραμμής 2 που θα έφτανε στην πόλη μας σταμάτησε. Οι μελέτες και ο σχεδιασμός είχαν γίνει, αλλά έμειναν στα χαρτιά. Η απερχόμενη διοίκηση δεν πίεσε το υπουργείο Μεταφορών για την υλοποίηση του σχεδιασμού. Αντιθέτως, ξεκίνησε μια διαμάχη για την απόσπαση μιας υπαλλήλου στο υπουργείο και ξαφνικά η προτεραιότητα για την επέκταση του Μετρό άλλαξε. 140 χιλιάδες κάτοικοι ταλαιπωρούνται στις μετακινήσεις τους σε μια περιοχή με ελλιπές συγκοινωνιακό έργο. Όμως δεν μπορούμε να είμαστε παρατηρητές, οφείλουμε να βρίσκουμε λύσεις για τους πολίτες. Στα σχέδια μας είναι η δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας. Έχουμε κάνει ήδη τις πρώτες επαφές. Στόχος μας είναι η δημιουργία μιας γραμμής που θα συνδέει το κέντρο και τις γειτονιές του δήμου μας με τον πλησιέστερο σταθμό του Μετρό στην Πετρούπολη. Συζητάμε διαρκώς στην κεντρική πολιτική σκηνή για την ανάπτυξη. Μπορεί η τοπική αυτοδιοίκηση να συμβάλει από την πλευρά της; Η τοπική αυτοδιοίκηση και μπορεί και οφείλει να συμβάλει στην προσπάθεια για την στήριξη της επιχειρηματικότητας και για τη δημιουργία θέσεων απασχόλησης. Γιατί αυτό είναι το ζητούμενο της ανάπτυξης, να βρουν δουλειά οι άνεργοι συμπολίτες μας. Πως μπορούμε να το κάνουμε αυτό; Με το να σταθούμε στο πλευρό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της πόλης μας. Μια από τις δεσμεύσεις μας είναι η μείωση των δημοτικών τελών κατά 10% για νέες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο Ίλιον. Πρόκειται κατά βάση για οικογενειακές επιχειρήσεις που απασχολούν ένα ή δύο άτομα. Ταυτόχρονα επιτρέψτε να πω ότι στεκόμαστε στο πλευρό των συμπολιτών μας που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη. Γιατί δεν μπορούμε να μιλάμε για ανάπτυξη αν αφήνουμε πίσω μας αυτούς τους ανθρώπους. Για αυτό το λόγο προχωράμε άμεσα μετά τις εκλογές στην ταυτόχρονη κατάργηση των δημοτικών τελών, με εισοδηματικά κριτήρια, για πολύτεκνες οικογένειες και άτομα με αναπηρία. Επίσης στοχεύουμε στη μείωση των δημοτικών τελών για μονογονεϊκές και τρίτεκνες οικογένειες.

Αντ. Κακούρης: Τέλος ο ρόλος του παρατηρητή - Ήρθε η ώρα η τοπική αυτοδιοίκηση να πρωταγωνιστήσει

Αντ. Κακούρης: Τέλος ο ρόλος του παρατηρητή - Ήρθε η ώρα η τοπική αυτοδιοίκηση να πρωταγωνιστήσει

Την ανάγκη η τοπική αυτοδιοίκηση να ξεφύγει από τον ρόλο του παρατηρητή και να αναδειχθεί σε πρωταγωνιστή των προσπαθειών για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών, τονίζει ο υποψήφιος δήμαρχος Ιλίου, Αντώνης Κακούρης.

Ένας από τους μεγαλύτερους δήμους της Δυτικής Αττικής με πολλά προβλήματα υποδομών, όπως επισημαίνει στην συνέντευξη του στα dikaiologitika.gr και την Αθανασία Βιδάλη οφείλει να διεκδικήσει την αναβάθμιση των συγκοινωνιακών υπηρεσιών, την στήριξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας και να επιτύχει την μετατροπή του Πάρκου Τρίτση, που έχει εγκαταλειφθεί, σε πνεύμονα πρασίνου και αναψυχής των πολιτών.

Στο δήμο Ιλίου βρίσκεται το μεγαλύτερο πάρκο της Αττικής, το πάρκο Τρίτση. Όμως όσοι το έχουν επισκεφθεί αντικρίζουν μια κατάσταση που προκαλεί θλίψη. Γιατί έχει εγκαταλειφθεί σε αυτή την κατάσταση; Πώς μπορεί να αντιστραφεί αυτή η εικόνα;

Πρόκειται για έναν πραγματικό πνεύμονα πρασίνου, που δυστυχώς έχει αφεθεί στην τύχη του. Η κυβέρνηση έχει παραδώσει τη λειτουργία του σε έναν φορέα διαχείρισης αποκλείοντας το δήμο μας. Το αποτέλεσμα είναι πράγματι θλιβερό. Οι λανθασμένοι χειρισμοί της απερχόμενης διοίκησης του δήμου και οι κυβερνητικοί ερασιτεχνισμοί οδήγησαν στην απαξίωση. Εγκατάλειψη, έλλειψη καθαριότητας, λίμνες χωρίς νερό. Αυτά μπορούν να αλλάξουν. Υπάρχει και το σχέδιο και οι δυνατότητες. Σκοπεύουμε να δώσουμε σκληρή μάχη για να αποδοθεί η λειτουργία του Πάρκου Τρίτση στο δήμο μας. Θα εμποδίσουμε με κάθε τρόπο, επιτρέψτε μου την έκφραση, στον κομματικό φορέα διαχείρισης, όπως έχει στελεχωθεί, να δημεύσει στην ουσία, τις αθλητικές και άλλες εγκαταστάσεις του δήμου που υπάρχουν εντός του πάρκου. Υπάρχουν οι οικονομικές και τεχνικές δυνατότητες ο δήμος Ιλίου να υδροδοτήσει το πάρκο, να φροντίσει για την καθαριότητα και τη σωστή λειτουργία του, ώστε να αποδοθεί στους πολίτες. Και αυτό σκοπεύουμε να κάνουμε.

Είστε ένας από τους μεγαλύτερους δήμους της Δυτικής Αττική, παρόλα αυτά οι συγκοινωνίες στην περιοχή σας μοιάζουν τουλάχιστον προβληματικές. Γιατί τελικά δεν θα φτάσει το ΜΕΤΡΟ στο Ίλιον, παρότι υπάρχουν οι σχετικές μελέτες;

Πράγματι η επέκταση της γραμμής 2 που θα έφτανε στην πόλη μας σταμάτησε. Οι μελέτες και ο σχεδιασμός είχαν γίνει, αλλά έμειναν στα χαρτιά. Η απερχόμενη διοίκηση δεν πίεσε το υπουργείο Μεταφορών για την υλοποίηση του σχεδιασμού. Αντιθέτως, ξεκίνησε μια διαμάχη για την απόσπαση μιας υπαλλήλου στο υπουργείο και ξαφνικά η προτεραιότητα για την επέκταση του Μετρό άλλαξε. 140 χιλιάδες κάτοικοι ταλαιπωρούνται στις μετακινήσεις τους σε μια περιοχή με ελλιπές συγκοινωνιακό έργο. Όμως δεν μπορούμε να είμαστε παρατηρητές, οφείλουμε να βρίσκουμε λύσεις για τους πολίτες. Στα σχέδια μας είναι η δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας. Έχουμε κάνει ήδη τις πρώτες επαφές. Στόχος μας είναι η δημιουργία μιας γραμμής που θα συνδέει το κέντρο και τις γειτονιές του δήμου μας με τον πλησιέστερο σταθμό του Μετρό στην Πετρούπολη.

Συζητάμε διαρκώς στην κεντρική πολιτική σκηνή για την ανάπτυξη. Μπορεί η τοπική αυτοδιοίκηση να συμβάλει από την πλευρά της;

Η τοπική αυτοδιοίκηση και μπορεί και οφείλει να συμβάλει στην προσπάθεια για την στήριξη της επιχειρηματικότητας και για τη δημιουργία θέσεων απασχόλησης. Γιατί αυτό είναι το ζητούμενο της ανάπτυξης, να βρουν δουλειά οι άνεργοι συμπολίτες μας. Πως μπορούμε να το κάνουμε αυτό; Με το να σταθούμε στο πλευρό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της πόλης μας. Μια από τις δεσμεύσεις μας είναι η μείωση των δημοτικών τελών κατά 10% για νέες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο Ίλιον. Πρόκειται κατά βάση για οικογενειακές επιχειρήσεις που απασχολούν ένα ή δύο άτομα. Ταυτόχρονα επιτρέψτε να πω ότι στεκόμαστε στο πλευρό των συμπολιτών μας που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη. Γιατί δεν μπορούμε να μιλάμε για ανάπτυξη αν αφήνουμε πίσω μας αυτούς τους ανθρώπους. Για αυτό το λόγο προχωράμε άμεσα μετά τις εκλογές στην ταυτόχρονη κατάργηση των δημοτικών τελών, με εισοδηματικά κριτήρια, για πολύτεκνες οικογένειες και άτομα με αναπηρία. Επίσης στοχεύουμε στη μείωση των δημοτικών τελών για μονογονεϊκές και τρίτεκνες οικογένειες.


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Τράπεζες: Βασικός πυλώνας πιστωτικής επέκτασης οι χρηματοδοτήσεις των ΣΔΙΤ

Οι εκπρόσωποι των Τραπεζών παρουσίασαν τις στρατηγικές τους στο 5ο ΣΔΙΤ Forum που πραγματοποιήθηκε Η …