«Ford v Ferrari»: Κρίστιαν Μπέιλ και Ματ Ντέιμον με το πόδι στο γκάζι

Ο Κρίστιαν Μπέιλ θυμάται να κάθεται μπροστά από μια τηλεόραση με τον πατέρα του για να παρακολουθήσουν τους αγώνες της Formula 1, πίσω στις ημέρες δόξας του Αλέν Προστ, του Ζακ Λατίφ και του Νέλσον Πικέ.

Είχαν πάει και στο Μπραντς Χατς, σιρκουί στη νότια Αγγλία, στο Κεντ της Αγγλίας.

Οπότε όταν ο ηθοποιός διάβασε το σενάριο για την περίφημη αναμέτρηση του 1966 μεταξύ Ford και Ferrari στο Λε Μαν, παθιασμένος με τους αγώνες αποφάσισε να ενταχθεί στο καστ. Και όταν ο Ματ Ντέιμον, ο οποίος έχει την εμπειρία των υψηλών ταχυτήτων από τις ταινίες «Jason Bourne» έμαθε ότι ο Μπέιλ είναι ήδη στο πρότζεκτ, δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη.

Το αποτέλεσμα είναι το «Ford v Ferrari», μία ταινία που αναμένεται να αρχίσει να προβάλλεται στις κινηματογραφικές αίθουσες αργότερα φέτος.

Η ταινία εστιάζει στην ιστορία του Βρετανού οδηγού Κεν Μάιλς (Κρίστιαν Μπέιλ) και του Αμερικανού πολυμήχανου κατασκευαστή αυτοκινήτων Κάρολ Σέλμπι (Ματ Ντέιμον) που ενώνουν τις δυνάμεις τους για να κατασκευάσουν το τέλειο αυτοκίνητο για λογαριασμό της Ford. Δημιούργησαν το GT40, ένα αυτοκίνητο που δεν κατέκτησε μόνο το Λε Μαν, αλλά σάρωσε το βάθρο του 1966.

«Οι αγώνες δεν είναι μόνο λάδι και βενζίνη, αλλά και το αίμα και ο ιδρώτας, καθώς και οι άνθρωποι μέσα σε αυτά τα αυτοκίνητα και αυτό τους καθιστά τόσο συναρπαστικούς» δήλωσε ο Μπέιλ την περασμένη εβδομάδα στο Indianapolis Motor Speedway, όπου μαζί με τον Ντέιμον κυμάτισαν την πράσινη σημαία για το Indy 500.

Η ιστορία, θέμα ενός ντοκιμαντέρ του 2016 με τίτλο «Ο πόλεμος των 24 ωρών» (The 24 Hour War) ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 1960, όταν o Έντσο Φεράρι εξέφρασε ενδιαφέρον για την πώληση της εταιρείας του. Ο Χένρι Φορντ Β΄ δαπάνησε σημαντικούς πόρους για παρασκηνιακή δράση για μία πιθανή συμφωνία, αλλά η Ferrari σταμάτησε στις διαπραγματεύσεις.

Τότε ο Φορντ έδωσε εντολή στο αγωνιστικό τμήμα να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο για να νικήσει τη Ferrari, την ιταλική εταιρεία σπορ αυτοκινήτων που είχε κυριαρχήσει στους αγώνες.

Η Ford αντιμετώπιζε προβλήματα με το σχέδιό της, έτσι στράφηκε στον Σέλμπι, εκείνος στον Μάιλς και η συνεργασία οδήγησε στη νίκη την πρώτη τους προσπάθεια στο Λε Μαν.

«Είναι αντίθετοι με πολλούς τρόπους», δήλωσε ο Ντέιμον. «Αλλά ο ένας έχει τις ιδιότητες που χρειάζεται ο άλλος. Ο Κάρολ ήταν εξαιρετικός στην πολιτική και τη διπλωματία. Θα μπορούσε να πουλήσει οτιδήποτε. Ενώ ο Μάιλς ήταν φρικτός σε αυτά τα πράγματα» είπε. «Δεν ήξερα αυτή την ιστορία για τη φιλία τους και γι’ αυτό θέλησα να κάνω την ταινία. Είναι μια τόσο σπουδαία ιστορία αουτσάιντερ» πρόσθεσε.

Η ταινία, σε σκηνοθεσία του Τζέιμς Μάνγκολντ είναι προγραμματισμένη για αμερικανική πρεμιέρα στις 15 Νοεμβρίου.


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης: Στο 98% η απορρόφηση πόρων - Στο 130% οι εντάξεις έργων

Σύμφωνα με στοιχεία από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, τηρούνται σε μεγάλο βαθμό τα …