Η ICAP Employment Solutions, για λογαριασμό πελάτη της πολυεθνικής εταιρίας στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, αναζητά υποψηφίους για την κάλυψη θέσεων 8ωρης απασχόλησης με σταθερό πρωινό ωράριο, στη θέση του προσωπικού συμβούλου.
Περιγραφή θέσης:
Ο/Η κάτοχος της θέσης θα έχει την ευθύνη για την προσωπική εξυπηρέτηση του προσωπικού του πελατολογίου και ειδικότερα:
- Την τηλεφωνική υποστήριξη των Consumer High Value πελατών.
- Tη διενέργεια Life Cycle Management καμπανιών για την ανάδειξη αναγκών, την επιβεβαίωση ικανοποίησης από τη χρήση των προϊόντων / υπηρεσιών και την ανανέωση των συνδέσεων του πελάτη.
- Tην παρακολούθηση πορείας αιτημάτων
- Tον χειρισμό παραπόνων
Προφίλ υποψηφίου:
- Απόφοιτοι λυκείου/ΙΕΚ
- Εμπειρία τουλάχιστον 6 μηνών σε τηλεφωνικό κέντρο
- Άριστη γνώση Η/Υ
- Άριστο επίπεδο χρήσης της ελληνικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
- Γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Πελατοκεντρική προσέγγιση
- Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
- Διαπραγματευτικές ικανότητες και εμπειρία στη διαχείριση αντιρρήσεων
- Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου / προγραμματισμού εργασίας
Η εταιρία προσφέρει:
- Πακέτο αποδοχών παραπάνω της ΓΣΣΕ και υψηλά bonus αποδοτικότητας
- Συνεχή εκπαίδευση
- Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
- Προοπτικές εξέλιξης
Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.
[Για να στειλετε βιογραφικο καντε κλικ εδω.]