Προσωπικός Σύμβουλος High Value Πελατών

ICAP EMPLOYMENT SOLUTIONS

Η ICAP Employment Solutions, για λογαριασμό πελάτη της πολυεθνικής εταιρίας στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, αναζητά υποψηφίους για την κάλυψη θέσεων 8ωρης απασχόλησης με σταθερό πρωινό ωράριο, στη θέση του προσωπικού συμβούλου.

Περιγραφή θέσης:

Ο/Η κάτοχος της θέσης θα έχει την ευθύνη για την προσωπική εξυπηρέτηση του προσωπικού του πελατολογίου και ειδικότερα:

  • Την τηλεφωνική υποστήριξη των Consumer High Value πελατών.
  • Tη διενέργεια Life Cycle Management καμπανιών για την ανάδειξη αναγκών, την επιβεβαίωση ικανοποίησης από τη χρήση των προϊόντων / υπηρεσιών και την ανανέωση των συνδέσεων του πελάτη.
  • Tην παρακολούθηση πορείας αιτημάτων
  • Tον χειρισμό παραπόνων

Προφίλ υποψηφίου:

  • Απόφοιτοι λυκείου/ΙΕΚ
  • Εμπειρία τουλάχιστον 6 μηνών σε τηλεφωνικό κέντρο
  • Άριστη γνώση Η/Υ
  • Άριστο επίπεδο χρήσης της ελληνικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
  • Διαπραγματευτικές ικανότητες και εμπειρία στη διαχείριση αντιρρήσεων
  • Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου / προγραμματισμού εργασίας

Η εταιρία προσφέρει:

  • Πακέτο αποδοχών παραπάνω της ΓΣΣΕ και υψηλά bonus αποδοτικότητας
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης

Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

[Για να στειλετε βιογραφικο καντε κλικ εδω.]


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

ΥΠΕΘΟ: Οι πέντε βασικές προτεραιότητες για το 2025

Αναμένεται να περιλαμβάνονται στον «μπλε φάκελο» με τις προτεραιότητες ανά υπουργείο για το επόμενο έτος …