Υπάλληλοι Διαχείρισης Εισερχομένων Κλήσεων

ICAP EMPLOYMENT SOLUTIONS

Υπάλληλοι Διαχείρισης Εισερχομένων Κλήσεων (8ωρο)

Η ICAP Employment Solutions, αναζητά υποψηφίους για την κάλυψη θέσεων 8ωρης απασχόλησης στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας 360 Connect, θυγατρικής εταιρίας της Vodafone ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ.

Περιγραφή θέσης:

Ο/η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος/η για την ολιστική εξυπηρέτηση των ιδιωτών και εταιρικών πελατών, τη διαχείριση παραπόνων, την κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων, καθώς και για την πλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών.

Προφίλ υποψηφίου:

  • Απόφοιτοι λυκείου/ΙΕΚ
  • Άνεση στην επικοινωνία και άριστη χρήση προφορικού λόγου
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
  • Διαπραγματευτικές ικανότητες και εμπειρία στη διαχείριση αντιρρήσεων
  • Εμπειρία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Γνώση Η/Υ
  • Γνώση αγγλικής γλώσσας

Η εταιρία προσφέρει:

  • Ελκυστικό πακέτο αποδοχών με ασφαλιστική κάλυψη
  • Bonus παραγωγικότητας
  • Εφικτούς στόχους
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης

Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

[Για να στειλετε βιογραφικο καντε κλικ εδω.]


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

ΥΠΕΘΟ: Οι πέντε βασικές προτεραιότητες για το 2025

Αναμένεται να περιλαμβάνονται στον «μπλε φάκελο» με τις προτεραιότητες ανά υπουργείο για το επόμενο έτος …