ΞΥΠΝΗΣΕ Η ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΕ... ΑΓΡΥΠΝΙΕΣ (Φωτό)

Με μια απαράδεκτη και αντεργατική απόφαση, η πολυεθνική εταιρεία PRAKTIKER ανατρέπει τον οικογενειακό προγραμματισμό εκατοντάδων εργαζομένων και ανοίγει τα καταστήματά της για το κοινό, από τις 7 το πρωί, καλώντας τους εργαζόμενους, μετά από δεκαετίες, ν’ αναλάβουν πλέον «εργοστασιακές βάρδιες».

«Είσαι ξύπνιος; Έχεις έκπτωση -20% σε προϊόντα μας», λέει η «έξυπνη»... διαφημιστική καμπάνια της πολυεθνικής, που ρίχνει «τυράκι» σε «ξύπνιους» καταναλωτές, τους οποίους καλεί να πάνε στα καταστήματά της στις 7 το πρωι. Στην πραγματικότητα η καμπάνια απευθύνεται σε εργαζόμενους του κατασκευαστικού κλάδου (αφού η έκπτωση ισχύει για οικοδομικά υλικά) τους οποίους καλεί να προστρέξουν να ανατρέψουν τα ωράρια εργασίας των συναδέλφων τους.

Πρόκειται για την απόλυτη ανατροπή της σχέσης οικογενειακής - επαγγελματικής ζωής και απορρυθμίζει πλήρως τον οικογενειακό προγραμματισμό των εργαζομένων. Στην πραγματικότητα, με το έτσι θέλω, αποφασίζουν βλαπτική μεταβολή της εργασιακής σχέσης, κόντρα στα συμφωνημένα και παγιωμένα πλέον ωράρια, αλλά και τις ατομικές συμβάσεις εργασίας.

Αυτές οι εργοδοτικές διαταγές αγρύπνιας που επιχειρεί να επιβάλει η πολυεθνική δεν πρέπει να περάσουν. Στην Ελλάδα της Δημοκρατίας και της Ευρώπης, ο κοινωνικός διάλογος -βασικό συστατικό για την εμπέδωση κοινωνικής ειρήνης και συνεννόησης- δεν πρέπει να υπονομεύεται.

Αλήθεια, ποια είναι η αντίδραση της πλειοψηφίας του ΔΣ του Επιχειρησιακού Σωματείου Εργαζομένων; Έχει προηγηθεί διαβούλευση και συμφωνία για κάτι τέτοιο; Το αποδέχονται; Ενημέρωσαν την Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδας, της οποίας είναι μέλη;

Η ΟΙΥΕ και τα σωματεία - μέλη της πρέπει να κινηθούν άμεσα στην κατεύθυνση της καταδίκης και της ανατροπής τέτοιων αντεργατικών συμπεριφορών.

Το Υπουργείο Εργασίας οφείλει να παρέμβει άμεσα και να απαιτήσει την απόσυρση αυτής της απόφασης.

Σήμερα η ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ, αύριο ΟΛΟΙ.

Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ των «ΕΝΩΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ»


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Contact Center Operators

Η RedCall είναι ένα σύγχρονο contact center που εξειδικεύεται στην εξυπηρέτηση πελατών, καλύπτοντας ..