Τηλεφωνικό Κέντρο προώθησης υπηρεσιών

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ REDWARE ΕΕ

ΗRedCallείναι ένα σύγχρονο contact center που εξειδικεύεται στην εξυπηρέτηση πελατών, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα ειδικοτήτων, καθώς διαθέτει τα μέσα και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για την άμεση επίτευξη των στόχων της.

ΗRedCall, εταιρία με 20ετή επιτυχημένη πορεία στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών, ζητεί να επανδρώσει το τηλεφωνικό κέντρο της με συνεργάτες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για το project ανάπτυξης πελατολογίου υπηρεσιών Elpedison.

Προφίλ υποψηφίου:

  • Απολυτήριο λυκείου, ΙΕΚ, ΤΕΙ ή ΑΕΙ
  • Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
  • Άνεση στην επικοινωνία και καλή χρήση του προφορικού λόγου
  • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Γνώση Η/Υ
  • Ευελιξία ωραρίου
  • Ομαδικό πνεύμα

Η εταιρία μας προσφέρει:

  • Σύμβαση αορίστου χρόνου, ασφάλιση
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και bonus παραγωγικότητας
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Προοπτικές εξέλιξης σε ένα αξιόπιστο και συνεχώς αναπτυσσόμενο περιβάλλον

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Ο όμιλος PDD του ιδιοκτήτη της Temu, χάνει τις εκτιμήσεις της αγοράς για τα έσοδα του γ' τριμήνου

Οι εκτιμήσεις αυτές αποτελούν μια ένδειξη ότι οι προωθητικές προσφορές και οι εκπτώσεις της εταιρείας …