Ζητείται ΒΟΗΘΟΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ
JOIN OUR AMAZING BACK OFFICE TEAM !! #truehospitality #guestfocus #quality #sresorts
Τίτλος : Βοηθός Κρατήσεων Περίοδος εργασίας: Μόνιμη και Ετήσια συνεργασία
Τμήμα : Κρατήσεις – back office , Star Beach Village & Water Park, Χερσόνησος.
Αναφέρεται : στον Προϊστάμενο Κρατήσεων
Λίγα λόγια για το ξενοδοχείοStar Beach Village & Water Park(4* plus, all inclusive, 335 δωμάτια) Χερσόνησος, Κρήτη:
Αποτελεί ένα αστέρι δίπλα στη θάλασσα με στόχο να νιώσουν όλοι οι επισκέπτες την ζεστή κρητική φιλοξενία.
Έχει 183 εργαζομένους και συγκεντρώνει overall 95% στην εξυπηρέτηση.
Βρίσκεται λίγα μέτρα μακριά από το Πάρκο με 40 εργαζομένους.
Διαθέτει 335 δωμάτια / 1.300 max. occ. (all inclusive, fun family hotel), 5 μπαρ (τα 2 με snack) και 3 εστιατόρια.
Σκοπός της Θέσης:
Ο βοηθός κρατήσεων έχει ευθύνη να ενημερώνει κρατήσεις που αφορούν τουριστικά γραφεία και πρακτορειακούς πελάτες με κύριο στόχο την ικανοποίηση των πελατών.
Συγκεκριμένα με
- λήψη παραγγελίας κράτησης μέσω τηλ., φαξ, internet, κλπ.
- Έλεγχος διαθεσιμότητας (δωματίων) γνώση της πολιτικής τιμών δωματίων
- Διαδικασία καταχώρησης των κρατήσεων μέσω πληροφοριακών συστημάτων
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
- Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών καταστάσεων (multi task)
- Τεχνικές δεξιότητες και γνώση του Fidelio
- Ευχάριστη προσωπικότητα, με ομαδικό πνεύμα και συνεργασία (positive attitude)
- Γνήσιο χαμόγελο και εξυπηρέτηση με πελατοκεντρική φιλοσοφία (guest focus)
- Ικανότητα στη λήψη αποφάσεων σχετικά με την ικανοποίηση επιθυμιών των πελατών. (problem solving skill,)
ΠΡΟΦΙΛ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ
- Συνεκτιμάται πτυχίο τουριστικής σχολής
- Επιθυμητή τουλάχιστον 2ετή εμπειρία σε ανάλογη θέση
- Απαραίτητα άριστη γνώση Αγγλικής Γλώσσας (2η ξένη γλώσσα επιπλέον προσόν)
- Γνώση Fidelio και άριστη χρήση Η/Υ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Αντιμετώπιση Παραπόνων & Εξυπηρέτηση πελατών
- Χειρίζεται ερωτήματα πελατών όσο είναι σε θέση να το κάνει και παραπέμπει θέματα που δεν έχουν επιλυθεί στους προϊσταμένους Υποδοχής και Κρατήσεων.
Διαχείριση κρατήσεων
- Περνάει κρατήσεις ενώ ελέγχει την διαθεσιμότητα και επιβεβαιώνει ότι υπάρχει διαθέσιμο δωμάτιο για όλες τις εγγυημένες κρατήσεις.
- Γνώση διαχείρισης διαδικτυακών κρατήσεων (channel management)
- Συνεργάζεται στενά με τη προϊσταμένη ορόφων, τον προϊστάμενο κρατήσεων και τον προϊστάμενο υποδοχής για τον προσδιορισμό των δωματίων (room allocation) από γκρουπ και ειδικές απαιτήσεις των πελατών (room move, upgrade, upselling) . Ανάλογα τη διαθεσιμότητα και την εκάστοτε περίπτωση.
- Συμμετέχει στην προσπάθεια επίτευξης της μέγιστης πληρότητας του ξενοδοχείου και της μέγιστης μέσης τιμής δωματίου κατά τη διάρκεια όλου του έτους.
- Συντονίζει με το τμήμα ορόφων και το τμήμα συντήρησης τη διασφάλιση του μέγιστου διαθέσιμου αριθμού δωματίων προς πώληση κάθε στιγμή.
- Εφόσον προκύψει χειρίζεται κρατήσεις που δεν μπορεί το ξενοδοχείο να αποδεχτεί.
- Γνωρίζει όλες τις υπηρεσίες και τις ανέσεις που προσφέρει το ξενοδοχείο και τα δωμάτια, την τιμολογιακή πολιτική, ειδικές τιμές και προγράμματα, την πολιτική πίστωσης καθώς και τις λογιστικές διαδικασίες.
- Είναι ενήμερος για τις εκδηλώσεις και γεγονότα που διαδραματίζονται στο ξενοδοχείο, τις αφίξεις των VIP, των γκρουπ κλπ.
- Διατηρεί βιβλίο καταγραφής εκκρεμοτήτων και ενημερώνει τον προϊστάμενο του
- Υπεύθυνος για τη διατήρηση και την αρχειοθέτηση των δεδομένων που διαχειρίζεται, σύμφωνα με τη πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων της εταιρίας
Παρέχονται:
- Μόνιμη και ετήσια συνεργασία σε ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον με μια φανταστική ομάδα.
- Αποδοχές αναλόγων προσόντων
Αναζητάμε αφοσιωμένους συνεργάτες και δίνουμε σημασία στην ποιότητα του προσωπικού μας γιατί θέλουμε μια δεμένη ομάδα θετικών ανθρώπων γύρω μας. Ίσως είσαι αυτός/αυτή που ψάχνουμε..
(for further info, please visit our fb page "S resorts- Human Resources" link:https://www.facebook.com/Sresortsmeettheteam/?modal=admin_todo_tour)
Στείλε μας το βιογραφικό σου
[Για να στειλετε βιογραφικο καντε κλικ εδω.]