Student Accommodation Manager
Περιγραφή εργασίας:
Είστε επικοινωνιακός, οργανωτικός, θέλετε να εργαστείτε στη βιομηχανία της φιλοξενίας, σας αρέσει να εργάζεστε με νέους και έχετε καλές δεξιότητες στους υπολογιστές; Αυτή είναι μια καλή ευκαιρία να εργαστείτε σε ένα από τους χώρους φιλοξενίας φοιτητών της εταιρίας μας. Βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και σε μικρή απόσταση από την πανεπιστημιούπολη.
Η θέση είναι πλήρους απασχόλησης.
Θα έχετε την ευθύνη για μια μικρή ομάδα, τα καθήκοντα θα περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:
- Είστε υπεύθυνοι ότι οι επισκέπτες και οι κάτοικοι λαμβάνουν μια θερμή υποδοχή και καλή ενημέρωση για το κτίριο
- Θα είστε το πρώτο σημείο επαφής από διάφορους διαύλους (τηλέφωνο, μέιλ, messaging) και θα είστε υπεύθυνοι για να διασφαλίσετε ότι όλα τα ερωτήματα και προβλήματα αντιμετωπίζονται έγκαιρα και αποτελεσματικά
- Θα είστε υπεύθυνοι ώστε να δείχνετε τα διαμερίσματα σε νέους δυνητικούς ενοικιαστές με σκοπό να μετατρέψετε τις προβολές σε κρατήσεις δωματίου
- Θα είστε υπεύθυνοι για την ορθή σύνταξη των συμβάσεων μίσθωσης
- Θα πρέπει να δημιουργήστε ισχυρές εργασιακές σχέσεις με την ομάδα και τους συνεργάτες με στόχο να παρέχεται εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες
- Θα είστε υπεύθυνοι ώστε τυχόν θέματα συντήρησης ή/και βλαβών να αντιμετωπίζονται και να διορθώνονται εγκαίρως
- Θα έχετε την ευθύνη για διευκολύνσεις και ανάθεση καθηκόντων
- Θα λαμβάνετε και θα διαχειρίζεστε τα παράπονα των ενοικιαστών
- Σε συνεργασία με την ομάδα σας θα είστε υπεύθυνοι ώστε να δημιουργήσετε ένα εξαιρετικό περιβάλλον διαβίωσης για τους κατοίκους
- Θα ελέγχετε ότι πληρούνται οι κανονισμοί υγείας και ασφάλειας που έχουν τεθεί από την πολιτική της εταιρίας και τη νομοθεσία
- Θα διεξάγετε τακτικές και έκτακτες επιθεωρήσεις στα διαμερίσματα, θα καταγράφεται και θα αναφέρετε τυχόν ζητήματα
- Θα τηρείτε τα αρχεία της εταιρίας (π.χ. αρχείο παραπόνων, αρχείο βλαβών, κ.λπ.)
- Θα τηρείτε και θα ενημερώνεται τα social media της εταιρίας
- Θα είστε υπεύθυνοι για την παράδοση - παραλαβή των διαμερισμάτων στους ενοίκους
- Θα είστε υπεύθυνοι για τον έλεγχο των καταθέσεων των ενοικίων σε συνεργασία με το λογιστήριο όπως επίσης και της ενημέρωσης των ενοίκων σε περίπτωση καθυστέρησης
- Θα πρέπει να είστε σε θέση ανα πάσα στιγμή να ενημερώσετε τη διοίκηση για ότι σας ζητηθεί
Οι δεξιότητες / ιδιότητες που αναζητούμε είναι:
- Εξαιρετικές δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών
- Επικοινωνιακές δεξιότητες με δυνατότητα δημιουργίας καλών σχέσεων με τους πελάτες και τους επισκέπτες
- Οργανωτικός/ή
- Πελατοκεντρική προσέγγιση
- Εξαιρετικά καλές δεξιότητες πληροφορικής (Microsoft Office Suite, GSuite, Gmail)
- Εμπειρία στη χρήση CRM ή/και PMS θα εκτιμηθεί θετικά
- Ικανότητα multitasking και διαχείρισης μεταβαλλόμενων προτεραιοτήτων
- Γνώση διαχείρισης social media και messaging
- Άριστη γνώση αγγλικών
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]