Student Accommodation Manager - Θεσσαλονίκη

MECCANICA GROUP A.E.

Student Accommodation Manager

Περιγραφή εργασίας:

Είστε επικοινωνιακός, οργανωτικός, θέλετε να εργαστείτε στη βιομηχανία της φιλοξενίας, σας αρέσει να εργάζεστε με νέους και έχετε καλές δεξιότητες στους υπολογιστές; Αυτή είναι μια καλή ευκαιρία να εργαστείτε σε ένα από τους χώρους φιλοξενίας φοιτητών της εταιρίας μας. Βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και σε μικρή απόσταση από την πανεπιστημιούπολη.

Η θέση είναι πλήρους απασχόλησης.

Θα έχετε την ευθύνη για μια μικρή ομάδα, τα καθήκοντα θα περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:

  • Είστε υπεύθυνοι ότι οι επισκέπτες και οι κάτοικοι λαμβάνουν μια θερμή υποδοχή και καλή ενημέρωση για το κτίριο
  • Θα είστε το πρώτο σημείο επαφής από διάφορους διαύλους (τηλέφωνο, μέιλ, messaging) και θα είστε υπεύθυνοι για να διασφαλίσετε ότι όλα τα ερωτήματα και προβλήματα αντιμετωπίζονται έγκαιρα και αποτελεσματικά
  • Θα είστε υπεύθυνοι ώστε να δείχνετε τα διαμερίσματα σε νέους δυνητικούς ενοικιαστές με σκοπό να μετατρέψετε τις προβολές σε κρατήσεις δωματίου
  • Θα είστε υπεύθυνοι για την ορθή σύνταξη των συμβάσεων μίσθωσης
  • Θα πρέπει να δημιουργήστε ισχυρές εργασιακές σχέσεις με την ομάδα και τους συνεργάτες με στόχο να παρέχεται εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες
  • Θα είστε υπεύθυνοι ώστε τυχόν θέματα συντήρησης ή/και βλαβών να αντιμετωπίζονται και να διορθώνονται εγκαίρως
  • Θα έχετε την ευθύνη για διευκολύνσεις και ανάθεση καθηκόντων
  • Θα λαμβάνετε και θα διαχειρίζεστε τα παράπονα των ενοικιαστών
  • Σε συνεργασία με την ομάδα σας θα είστε υπεύθυνοι ώστε να δημιουργήσετε ένα εξαιρετικό περιβάλλον διαβίωσης για τους κατοίκους
  • Θα ελέγχετε ότι πληρούνται οι κανονισμοί υγείας και ασφάλειας που έχουν τεθεί από την πολιτική της εταιρίας και τη νομοθεσία
  • Θα διεξάγετε τακτικές και έκτακτες επιθεωρήσεις στα διαμερίσματα, θα καταγράφεται και θα αναφέρετε τυχόν ζητήματα
  • Θα τηρείτε τα αρχεία της εταιρίας (π.χ. αρχείο παραπόνων, αρχείο βλαβών, κ.λπ.)
  • Θα τηρείτε και θα ενημερώνεται τα social media της εταιρίας
  • Θα είστε υπεύθυνοι για την παράδοση - παραλαβή των διαμερισμάτων στους ενοίκους
  • Θα είστε υπεύθυνοι για τον έλεγχο των καταθέσεων των ενοικίων σε συνεργασία με το λογιστήριο όπως επίσης και της ενημέρωσης των ενοίκων σε περίπτωση καθυστέρησης
  • Θα πρέπει να είστε σε θέση ανα πάσα στιγμή να ενημερώσετε τη διοίκηση για ότι σας ζητηθεί

Οι δεξιότητες / ιδιότητες που αναζητούμε είναι:

  • Εξαιρετικές δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες με δυνατότητα δημιουργίας καλών σχέσεων με τους πελάτες και τους επισκέπτες
  • Οργανωτικός/ή
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Εξαιρετικά καλές δεξιότητες πληροφορικής (Microsoft Office Suite, GSuite, Gmail)
  • Εμπειρία στη χρήση CRM ή/και PMS θα εκτιμηθεί θετικά
  • Ικανότητα multitasking και διαχείρισης μεταβαλλόμενων προτεραιοτήτων
  • Γνώση διαχείρισης social media και messaging
  • Άριστη γνώση αγγλικών

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

ΟΟΣΑ: Ρυθμός ανάπτυξης 2% φέτος και 2,5% το 2025

Ο ΟΟΣΑ τονίζει ότι οι βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία είναι η ενίσχυση …