Oλοκαίνουργιο ξενοδοχειo στην Αθήνααναζητά νέους, δυναμικούς και ταλαντούχους συνεργάτες,
μήπως είσαι ένας από αυτούς;
Front Office Manager - Aθήνα
Βασική αποστολή:
- Υπεύθυνος για την έκδοση και τήρηση του πλάνου εργασίας των τμημάτων επίβλεψης του
- Βρίσκεται σε συνεχή επαφή με τα τμήματα των κρατήσεων, οροφοκομίας
- Ελέγχει τις αφίξεις της επόμενης ημέρας καθώς και κατανέμει τα δωμάτια ανάλογα με την κράτηση και την επιθυμία των πελατών(allocation)
- Επιβλέπει την έγκαιρη αποστολή τιμολογίων στα πρακτορεία
- Ομαλή και αποδοτική λειτουργία του τμήματος
- Να παρέχει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες φιλοξενίας με την υψηλότερη παραγωγικότητα
- Προώθηση ξενοδοχειακών υπηρεσιών και up selling δωματίων
- Η σωστή και έγκαιρη διεκπεραίωση όλων των οικονομικών συναλλαγών
- Σύνδεση με το τμήμα πωλήσεων και κρατησεων
- Σύνδεση με το τμήμα λογιστηρίου
Απαιτούμενα προσόντα – δεξιότητες:
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχεία 5*, Ελλάδας ή εξωτερικού
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας και τουλάχιστον μίας δεύτερης ξένης γλώσσας
- Επαγγελματική εμφάνιση
- Ομαδικότητα – προσαρμοστικότητα – οργανωτικότητα
- Ευχέρεια στην επικοινωνία και στις διαπροσωπικές σχέσεις, θετικός χαρακτήρας με θέληση για προσφορά, γνώση και σωστή καθοδήγηση της ομάδας
- Εμπειρία σε εκπαίδευση προσωπικού και τήρησης διαδικασιών
- Εμπειρία στην εφαρμογή πολιτικών και διαδικασιών υγιεινής και ασφάλειας
- Άριστη γνώση Η/Υ (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook), καθώς και γνώση ξενοδοχειακού προγράμματος Protel
- Απόφοιτος σχολής τουριστικών επιχειρήσεων
Η εταιρία μας προσφέρει:
- Συνεχήεκπαίδευση
- Εξαιρετικά ανταγωνιστικές μισθολογικές απολαβές αναλόγως προσόντων
- Άριστο εργασιακό περιβάλλον
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]