Εκπρόσωπος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών

ICAP EMPLOYMENT SOLUTIONS

Εκπρόσωπος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών

Η ICAP Employment Solutions για λογαριασμό πελάτη της, πολυεθνικής εταιρίας στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, αναζητά υποψηφίους για την κάλυψη θέσεων 8ωρης απασχόλησης στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Ο/Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος-η για τη διακράτηση της πελατειακής βάσης, καθώς και την ανανέωση συμβολαίων στο δίκτυο.

Προσόντα:

  • Απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Εξοικείωση με τη χρήση Η/Υ
  • Εμπειρία στον χώρο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
  • Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
  • Γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Επιθυμητή η εμπειρία στις πωλήσεις

Παροχές:

  • Σταθερές μηνιαίες αποδοχές
  • Σύστημα επιβράβευσης (bonus)
  • Εκπαίδευση (αμειβόμενη)
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης

Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

ΥΠΕΘΟ: Οι πέντε βασικές προτεραιότητες για το 2025

Αναμένεται να περιλαμβάνονται στον «μπλε φάκελο» με τις προτεραιότητες ανά υπουργείο για το επόμενο έτος …