Γραμματέας Διοίκησης
Απαιτούμενες δεξιότητες:
- Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση τουριστικής επιχείρησης
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας γραπτά και προφορικά (επιπλέον ξένες γλώσσες θα εκτιμηθούν)
- Άριστη γνώση social media, on-line extranets (Booking.com) και χρήσης προγραμμάτων MS Office
Η θέση περιλαμβάνει τα καθήκοντα:
- Διαχείριση / εκτέλεση εντολών διοίκησης
- Τήρηση διαδικασιών και προτύπων για ξενοδοχειακά τμήματα
- Διαχείριση εσωτερικής επικοινωνίας του ξενοδοχείου και αρχείων εγγράφων και φορμών που έχουν να κάνουν με το προσωπικό
- Τήρηση ημερήσιων, εβδομαδιαίων και μηνιαίων προγραμμάτων για εσωτερική χρήση
- Παρουσία και καταγραφή προγραμματισμένων συναντήσεων διοίκησης
- Οργανωτικές δεξιότητες, δυνατότητα διαχείρισης πολλών εργασιών και πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας
Η εταιρία μας προσφέρει:
- Μεγάλη μισθολογική ανταμοιβή
- Άριστες συνθήκες πολυτελούς εργασιακού περιβάλλοντος
- Δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης με προσφορά μόνιμης θέσης εργασίας
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]
Σχόλια