Η KSM HR, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά Personal Assistant.
Περιοχή εργασίας: Άνω Γλυφάδα
Ωράριο εργασίας: Πλήρους απασχόλησης, Δευτέρα - Παρασκευή
Καθήκοντα:
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- Επικοινωνία και συντονισμός των συνεργατών του γραφείου (Inhouse προσωπικό και εξωτερικών συνεργατών)
- Διαχείριση προγράμματος των προϊσταμένων (καθημερινά ραντεβού, ταξίδια, προσωπικές υποθέσεις κοκ)
Προφίλ Υποψηφίων:
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
- Άνεση στη χρήση Η/Υ, MS OFFICE
- Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων ταυτόχρονα
- Ταχύτητα
- Εχεμύθεια
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]