Personal Assistant

KSM HUMAN RESOURCES ΕΛΛΑΣ ΑΕΠΑ

Η KSM HR, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά Personal Assistant.

Περιοχή εργασίας: Άνω Γλυφάδα

Ωράριο εργασίας: Πλήρους απασχόλησης, Δευτέρα - Παρασκευή

Καθήκοντα:

  • Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Επικοινωνία και συντονισμός των συνεργατών του γραφείου (Inhouse προσωπικό και εξωτερικών συνεργατών)
  • Διαχείριση προγράμματος των προϊσταμένων (καθημερινά ραντεβού, ταξίδια, προσωπικές υποθέσεις κοκ)

Προφίλ Υποψηφίων:

  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Άνεση στη χρήση Η/Υ, MS OFFICE
  • Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων ταυτόχρονα
  • Ταχύτητα
  • Εχεμύθεια

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

ΥΠΕΘΟ: Οι πέντε βασικές προτεραιότητες για το 2025

Αναμένεται να περιλαμβάνονται στον «μπλε φάκελο» με τις προτεραιότητες ανά υπουργείο για το επόμενο έτος …