Υπανιγμούς για εξυπηρέτηση αμερικανικών συμφερόντων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα (σχολές και πανεπιστήμια των ΗΠΑ) άφησε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ελισάβετ Σκούφα με αφορμή την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία. Η τοποθέτηση της βουλευτού έγινε την Τρίτη κατά την παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναβάθμιση του σχολείου.
"Θέλω να πω, παρόλο που θα φανεί σκληρό, ότι με κάνετε να πονηρεύομαι ότι ακριβώς και η εισαγωγή της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο κάποιο άλλο ειδικό κρυμμένο συμφέρον εξυπηρετεί. Μήπως αποτελεί και αυτό επιταγή αμερικανικών σχολών, αμερικανικών πανεπιστημίων; Διότι στα σίγουρα παιδαγωγικού σκοπούς δεν εξυπηρετεί, όπως έχουν πολλάκις τονίσει καθηγητές παιδαγωγικών σχολών στην Ελλάδα" ανέφερε μεταξύ άλλων η βουλευτής.
Το νομοσχέδιο έγινε πάντως δεκτό κατά πλειοψηφία από την αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή. Το νομοσχέδιο εισάγεται την ερχόμενη Τρίτη προς συζήτηση στην ολομέλεια της Βουλής, και αναμένεται να ψηφιστεί το απόγευμα της Τετάρτης 10 Ιουνίου.
Στη β’ ανάγνωση του νομοσχεδίου, η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως δήλωσε εκ νέου ανοιχτή σε βελτιωτικές προτάσεις και επανέλαβε ότι η φιλοσοφία του νομοσχεδίου στηρίζεται στην ισότητα των ευκαιριών και όχι στην εξίσωση προς τα κάτω. Εκ μέρους της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ο κ. Ν. Φίλης μίλησε για επιχείρηση υποβάθμιση της εκπαίδευσης και υποστήριξε ότι το νομοσχέδιο διευρύνει τις κοινωνικές και ταξικές διακρίσεις.
Τι απάντησε για τα αγγλικά η Νίκη Κεραμέως
Την αντίδραση της υπουργού Παιδείας προκάλεσαν οι επικρίσεις του ΣΥΡΙΖΑ αναφορικά με την εισαγωγή αγγλικών στα νηπιαγωγεία. Η υπουργός Παιδείας αντέδρασε έντονα, κάνοντας λόγο για θεωρίες συνωμοσίας και υπερασπίστηκε στη σχετική διάταξη λέγοντας ότι η απόφαση του υπουργείου βασίζεται σε ειδικές έρευνες.
«Ο ΣΥΡΙΖΑ στην αρχή έλεγε ότι μόνο σε τρεις χώρες εφαρμόζεται αυτό. Φέραμε στοιχεία ότι οι χώρες είναι 14. Και τώρα περάσαμε στις θεωρίες συνωμοσίας. Επικαλείστε τις θεωρίες συνωμοσίας. Στις θεωρίες συνωμοσίας απαντούμε με στοιχεία. Από τρεις χώρες το 2015, πλέον σε 14 χώρες υπάρχει ενασχόληση με δεύτερη ξένη γλώσσα από την προσχολική ηλικία. Αυτό δείχνουν οι έρευνες. Μάλιστα οι επιστήμονες έχουν εξηγήσει ότι κατά τη διάρκεια της προσχολικής ηλικίας τίθενται τα θεμέλια μάθησης και σκέψης. Τα παιδιά είναι “σφουγγάρια” σε αυτή την ηλικία και δεν κάνουμε αρκετά ως πολιτεία για να τους δώσουμε τα εφόδια εκείνα που χρειάζονται σε αυτό σε αυτά τα κρίσιμα χρόνια», σημείωσε η υπουργός Παιδείας.
Πηγή: skai.gr