Έρευνα PULSE: Aύξηση διαδικτυακών αγορών, μείωση δαπανών για τους καταναλωτές

Nίκος Υποφάντης

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία έρευνας της PULSE για τις καταναλωτικές συνήθειες μέσα στον Δεκέμβριο. Σύμφωνα με αυτή, έξι στους δέκα καταναλωτές  στην περιφέρεια Αττικής αγόρασαν προϊόντα ή υπηρεσίες από ηλεκτρονικά καταστήματα, τρεις περισσότεροι από την περίοδο πριν από την πανδημία.

Tα στοιχεία της έρευνας της PULSE αναλυτικά

Ωστόσο, ένας στους δυο καταναλωτές ξοδεύει λιγότερα για αγορές, ενώ παρά το γεγονός ότι η εξυπηρέτηση των eshops είναι μέτρια, ένας στους δυο δήλωσε ό,τι καλύφθηκαν πλήρως οι ανάγκες του μέσω των ηλεκτρονικών αγορών.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών. 

 

 

Πηγή: skai.gr


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: €500.000 σε 30 πρωτοετείς φοιτητές με οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες

Με περισσότερα από €8,5 εκατ. έχουν επωφεληθεί πάνω από 840 φοιτητές τα 23 χρόνια «ζωής» …