Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος και τηλέφωνα για βλάβες
Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος. Πρόγραμμα διακοπών. ΔΕΔΔΗΕ – ΔΕΗ Τηλέφωνα για Βλάβες
Βλάβες – Διακοπές Ρεύματος
Σε περίπτωση βλάβης επικοινωνήστε με το Κέντρο Βλαβών
- Τηλέφωνα για Βλάβες
- Προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης
11500-Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης και Βλαβών
Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ (11500) λειτουργεί κατά τις εξής ώρες:
Για γενικά θέματα εξυπηρέτησης (παροχή πληροφοριών και υποδοχή αιτημάτων): Τις εργάσιμες ημέρες, Δευτέρα – Παρασκευή, 07:00 – 19:00
Για αναγγελία βλαβών: Καθημερινά, όλο το εικοσιτετράωρο
Ο αριθμός 11500 είναι πανελλαδικής εμβέλειας, συνεπώς υποδέχεται κλήσεις από όλη την επικράτεια.
Για κλήσεις από το εξωτερικό μπορείτε να καλείτε στον αριθμό +30 2111900500
Η κλήση στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών υπόκειται σε χρέωση με βάση το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας.
Εναλλακτικά για την αποφυγή πρόσθετης επιβάρυνσης μπορείτε να καλείτε στο δεκαψήφιο αριθμό 2111900500
Διαδικτυακή εφαρμογή για δήλωση βλάβης
Με την παρούσα εφαρμογή οι καταναλωτές μπορούν, επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ είτε μέσω προσωπικού υπολογιστή, είτε μέσω κινητής συσκευής (smartphone, tablet), να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κλπ.).
Για τη δήλωση απαιτείται η καταχώρηση από τον επισκέπτη της εφαρμογής του Αριθμού Παροχής (αναγράφεται σε εμφανές σημείο των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των Προμηθευτών), καθώς και ορισμένων προσωπικών δεδομένων (ονοματεπώνυμο, αριθμός κινητού τηλεφώνου) και άλλων συναφών πληροφοριών (κατά πόσον ο επισκέπτης είναι ο συμβεβλημένος χρήστης της παροχής, ή εν γένει χρήστης της παροχής κλπ.). Τα δεδομένα αυτά διαχειρίζονται από τον ΔΕΔΔΗΕ με όρους εμπιστευτικότητας και σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR.
Η δήλωση προωθείται στην αρμόδια τεχνική υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ για περαιτέρω ενέργειες.
Η χρήση της εφαρμογής αυτής δεν επιφέρει καμία οικονομική επιβάρυνση στο χρήστη, όπως συμβαίνει με την κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο 11500 του ΔΕΔΔΗΕ, όπου υπάρχει χρέωση αναλόγως με το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού παρόχου, δηλαδή η εφαρμογή παρέχεται δωρεάν.
Προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης
Δείτε τις Προγραμματισμένες Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος σε κάθε δήμο