Υπουργείο Εργασίας: Διευκρινίσεις για το ποσοστό τηλεργασίας

Διευκρινίσεις αναφορικά με τον υπολογισμό του ποσοστού του προσωπικού των επιχειρήσεων-εργοδοτών επί του οποίου εφαρμόζεται υποχρεωτικά το σύστημα της εξ αποστάσεως εργασίας παρέχει εγκύκλιος του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο, επιχειρήσεις-εργοδότες, που εδρεύουν ή έχουν υποκατάστημα σε οποιαδήποτε περιφερειακή ενότητα της χώρας, υποχρεούνται έως τις 31/03/2021 να εφαρμόζουν το σύστημα της εξ αποστάσεως παροχής εργασίας στους εργαζομένους τους -σε όποιες περιπτώσεις η εργασία τους μπορεί να παρασχεθεί με αυτό το σύστημα- σε ποσοστό 50% επί του συνολικού αριθμού των εργαζομένων αυτών.

Το ανωτέρω προβλεπόμενο ποσοστό 50% επί του συνολικού αριθμού των εργαζομένων, των οποίων η εργασία μπορεί να παρασχεθεί εξ αποστάσεως, υπολογίζεται επί του συνολικού αριθμού των εργαζομένων της επιχείρησης και όχι ανά παράρτημα/υποκατάστημα αυτής.

Ωστόσο, στις περιοχές με επίπεδο πολύ αυξημένου κινδύνου προβλέπεται υποχρεωτική τηλεργασία στο μέγιστο δυνατό ποσοστό, εφόσον συνάδει προς τη φύση των καθηκόντων, ανεξαρτήτως αν αφορά ευάλωτη/αυξημένου κινδύνου ομάδα.

Ειδικά, στην παροχή υπηρεσιών, η υποχρεωτική τηλεργασία ορίζεται σε ποσοστό 60%.

Διευκρινίζεται ότι, ειδικά στην παροχή υπηρεσιών για τις περιοχές επιπέδου πολύ αυξημένου κινδύνου, το προβλεπόμενο ποσοστό 60% επί του συνολικού αριθμού των εργαζομένων -στις περιπτώσεις όπου η τηλεργασία συνάδει προς τη φύση των καθηκόντων τους- υπολογίζεται επίσης επί του συνολικού αριθμού των εργαζομένων της επιχείρησης και όχι ανά παράρτημα/υποκατάστημα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Μπόνους για «πιστούς» πελάτες στα γερμανικά σούπερ μάρκετ

Με ειδικές προσφορές οι γερμανικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ επιχειρούν να προσελκύσουν πελατεία και να αντιμετωπίσουν …