Στοχευμένες παρεμβάσεις |

Εξωτερικά διατηρεί τη σπορ εμφάνιση η οποία πλέον είναι ακόμα πιο έντονη με ευρεία χρήση πολυγωνικών μοτίβων.

Ηταν τέτοιες μέρες, Μάρτιος του 2016, στο Σαλόνι της Γενεύης, όταν η Audi παρουσίασε κάτι πρωτοποριακό. Ισως ό,τι πιο ταιριαστό για την αγορά εκείνη την εποχή, ένα μοντέλο που με κέρδισε με την πρώτη ματιά

Το μικρότερο Q μοντέλο της γερμανικής εταιρείας είχε τη νέα εταιρική ταυτότητα της Audi με οκτάγωνη Singleframe γρίλια, LED φώτα και την οροφή να έχει μια ελαφριά κλίση δημιουργώντας ένα σπορ προφίλ.

Ενα premium SUV με θεωρητικά μικρές διαστάσεις, αλλά όχι τόσο που να μην μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες μιας μικρής οικογένειας. Και το κυριότερο με μια γκάμα κινητήρων που ελάχιστα μοντέλα διέθεταν.

Με μικρό, μεσαίο και μεγάλο κυβισμό, diesel ή βενζίνη, εμπρός κίνηση ή τετρακίνηση, χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ο,τι θέλει ή έχει ανάγκη ο αγοραστής. Και κυρίως με το κύρος που πολλοί πελάτες θέλουν να έχουν και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν γι' αυτό. Αν και στην περίπτωση του Q2 όχι και πάρα πολλά. Ούτε τα λεφτά είναι πολλά, ούτε τα κυβικά!

Ηρθε όμως η ώρα του φρεσκαρίσματος και το ανανεωμένο Audi Q2, το compact SUV της μάρκας με σήμα τα τέσσερα δακτυλίδια, ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα και στην Ελλάδα. Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί έκαναν στοχευμένες παρεμβάσεις σε όλο το αυτοκίνητο. Είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό και compact σχεδιαστικά, με εκτενή χρήση LED στους προβολείς και γραμμές και μοτίβα που παραπέμπουν στα μεγαλύτερα SUV της μάρκας.

Παράλληλα έχει εξοπλιστεί με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες σε όλους τους τομείς: ενεργητική και παθητική ασφάλεια, ενημέρωση και ψυχαγωγία, συνδεσιμότητα, υποβοήθηση οδηγού. Στη χώρα μας λανσάρεται με προηγμένους ισχυρούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου και τρία επίπεδα εξοπλισμού.

Εξωτερικά διατηρεί τη σπορ εμφάνιση η οποία πλέον είναι ακόμα πιο έντονη με ευρεία χρήση πολυγωνικών μοτίβων σε όλο το αμάξωμα. Το οκταγωνικό Singleframe, η οπτική ταυτότητα του μοντέλου στο μπροστινό τμήμα, είναι μεγαλύτερο και πιο εμβληματικό. Τοποθετημένο πιο χαμηλά, δίνει μια αίσθηση μεγαλύτερου πλάτους στο αυτοκίνητο.

Στην πραγματικότητα μόνο το μήκος είναι μεγαλύτερο κατά 2 εκ., στα 4,21 μέτρα, ενώ το πλάτος και το ύψος παρέμειναν τα ίδια (1,79 και 1,54 μέτρα αντίστοιχα). Οι εκδόσεις Advanced και S line διαθέτουν ακόμα πιο ιδιαίτερες σχεδιαστικές γραμμές που παραπέμπουν στο Audi Sport quattro, ένα εικονικό μοντέλο της μάρκας. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας 0,31 (με σπορ ανάρτηση) αποτελεί κορυφαία τιμή στην κατηγορία.

Προβολείς LED διατίθενται στον βασικό εξοπλισμό. Εφτά μεμονωμένες δίοδοι LED σε μια ενιαία μονάδα παράγουν ένα έξυπνα ελεγχόμενο φως υψηλής δέσμης. Φωτίζει πάντα τον δρόμο όσο πιο φωτεινά γίνεται χωρίς να τυφλώνει άλλους χρήστες.

Στο εσωτερικό οι πέντε επιβάτες θα φιλοξενηθούν με μεγάλη άνεση, ενώ σχεδόν όλα τα στοιχεία είναι επανασχεδιασμένα: νέοι αεραγωγοί, νέος μοχλός ταχυτήτων ή νέος επιλογέας του S tronic.

Νέοι συνδυασμοί υλικών και επενδύσεων συμπληρώνονται με το πακέτο ambient φωτισμού, ενώ η φωτιζόμενη διακοσμητική λωρίδα στον πίνακα οργάνων και οι αντίστοιχες στα γόνατα στην κεντρική κονσόλα φωτίζουν με κομψό τρόπο το εσωτερικό. Στις ταπετσαρίες το υλικό μικροϊνών Dinamica έχει αντικαταστήσει το Alcantara, ενώ πολλές είναι οι δυνατότητες εξατομίκευσης.

Η ψηφιοποίηση είναι διάχυτη στον χειρισμό, τις οθόνες, την ψυχαγωγία και τη συνδεσιμότητα. Ο πίνακας οργάνων διατίθεται είτε με αναλογικά όργανα είτε με Audi virtual cockpit και MMI navigation plus με οθόνη 8,3 ιντσών. Διακρίνουμε περιστροφικό επιλογέα στην κεντρική κονσόλα και διαθέσιμο φωνητικό έλεγχο και το Audi phone box, με και χωρίς λειτουργία φόρτισης, καθώς και το Bang & Olufsen Premium Sound System με 14 μεγάφωνα και ισχύ 705 watt, μοναδικό στα compact SUV.

Δύο κινητήρες TFSI και δύο TDI προσφέρουν ευρεία γκάμα επιλογών. Αιχμή του δόρατος ο 1.5 TFSI 150 PS, με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο S tronic 7-σχέσεων. Η γκάμα αρχίζει όμως με τον 1.0 TFSI με 110 PS και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων. Στους πετρελαιοκινητήρες ο 2.0 TDI συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο S tronic και διατίθεται με ισχύ 116 ή 150 PS, με την τελευταία να είναι η μόνη έκδοση με τετρακίνηση quattro.

Το νέο Q2 διαθέτει στάνταρ προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης με το τιμόνι να γίνεται όλο και πιο άμεσο, καθώς αυξάνεται η γωνία στροφής. Οι επιλογές για ζάντες και ελαστικά ξεκινούν από τις 16 ίντσες και μέγεθος ελαστικού 205/60. Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού του νέου Q2 προέρχονται από τα μεγάλα SUV της μάρκας. Πληρέστατη γκάμα από το τυπικό Audi pre sense με ραντάρ για να σκανάρει την περιοχή μπροστά από το αυτοκίνητο προκειμένου να αποφευχθούν ατυχήματα ή να μειωθεί η σοβαρότητά τους και την προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (στάνταρ αμφότερα).

Ο οδηγός έχει την επιλογή να αφήσει το σύστημα να αναλάβει σε μεγάλο βαθμό την επιτάχυνση, την επιβράδυνση και τη διεύθυνση εντός της λωρίδας, προσδίδοντας στο νέο Q2 χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης. Μόνη προϋπόθεση ο οδηγός να αγγίζει απαλά το τιμόνι, που διαθέτει ειδικούς αισθητήρες και αποτελεί τμήμα του συστήματος, ως επιβεβαίωση ότι συμμετέχει ενεργά στην οδήγηση.

Audi Q2 30 TFSI

Κινητήρας: 999 κ.εκ. βενζίνη
Ισχύς: 110 ίπποι/5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 200 Nm/2.000 σ.α.λ.
0-100: 11,2”
Τελική: 173 χλμ./ώρα
Κατανάλωση: 5,1 λ./100 χλμ.
CO2: 116 γραμμάρια
Τέλη: 0 ευρώ
Τιμή: 22.350 ευρώ


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Κυβερνητικές πηγές για διαγραφή Σαμαρά: Η συζήτηση έκλεισε - Δεν υπάρχει πρόβλημα στην ΚΟ

«Η συζήτηση έκλεισε. Δεν ήταν κάτι ευχάριστο. Προχωράμε μπροστά», αναφέρουν κυβερνητικές πηγές σχετικά με τη …