Φταίω εγώ για όλα! |

Διασκευάζει το «Put The Blame On Mame» που τραγούδησε η Ρίτα Χέιγουορθ στην «Τζίλντα» και με το γνωστό της χιούμορ δηλώνει ότι παίρνει την ευθύνη για όλα τα κακώς κείμενα της χώρας.

Τη Ματθίλδη Μαγγίρα τη γνωρίζουμε από τηλεοπτικές, θεατρικές, κινηματογραφικές και δισκογραφικές παραγωγές της αλλά και από τις εμφανίσεις της σε θέατρα, μουσικές σκηνές, clubs και τηλεοπτικά σόου. Πολυσχιδής περίπτωση. Τελευταία την ακούσαμε να διασκευάζει το «Put The Blame On Mame», από την κινηματογραφική «Τζίλντα» με τη Ρίτα Χέιγουορθ, ενώ συμμετέχει και στο «Your Face Sounds Familiar».

Ελληνικός τίτλος στο τραγούδι, «Φταίω εγώ για όλα»! «Φταίω εγώ για όλα και για τα κακώς κείμενα της χώρας μας, από την οικονομική κατρακύλα του Χρηματιστηρίου του ´99, που έκτοτε δεν ανακάμψαμε οικονομικά. Δεν πήρε κανείς την ευθύνη οπότε είπα να την πάρω, ως Μαμαγγίρα», λέει στην «Εφ.Συν.» με χιούμορ και το γνωστό σκέρτσο της.

«Η Μαμαγγίρα λοιπόν σαν σύγχρονη Λυσιστράτη με απόλυτη λεβεντιά βγαίνει μπροστά και τα παίρνει όλα πάνω της. Ακόμη και για την αντρική μετάλλαξη πάλι αναλαμβάνει την ευθύνη, μια και εμείς οι γυναίκες δημιουργούμε τους άντρες, ως μάνες. Κατ’ εμέ οι γυναίκες φέρουμε μεγαλύτερη ευθύνη από τους άντρες. Οπότε μια και ξεμείναμε από λεβεντιά στη χώρα μας, έρχεται η Μαμαγγίρα να αναλάβει αυτό το κομμάτι λεβέντικα».

Η Ματθίλδη σπούδασε υποκριτική στο «Αμφιθέατρο» του Σπύρου Ευαγγελάτου και παρακολούθησε μαθήματα τραγουδιού με καθηγητή τον Γιάννη Σκουλά (που διασκεύασε και το «Put The Blame On Mame»). Τι είναι πιο δύσκολο άραγε, το θέατρο ή το τραγούδι; «Δεν νομίζω ότι συγκρίνονται.

Οταν λέμε θέατρο, τι εννοούμε τελικά; Στο θέατρο μπορεί να παίζεις και να τραγουδάς, ενέχονται όλα, και η υποκριτική και το τραγούδι και ο χορός. Είναι σαφώς τρεις διαφορετικοί τρόποι έκφρασης που υπάρχουν στον ίδιο χώρο (θέατρο). Αν με ρωτάτε τι είναι πιο δύσκολο, να είσαι τραγουδιστής ή ηθοποιός, έχω την αίσθηση ότι ηθοποιός είναι πιο δύσκολο. Αναλόγως βεβαίως και τι ηθοποιός είσαι ή ακόμη και τι τραγουδιστής είσαι. Αν είσαι της όπερας ή του ρεμπέτικου, έχει διαφορές».

• Τι προσφέρει σε ένα τραγούδι μια διασκευή;

Η φρεσκάδα μού αρέσει. Εύχομαι να την πετύχαμε εδώ. Προσωπικά είμαι ικανοποιημένη απόλυτα. Πιστεύω ότι ένα τόσο κλασικό κομμάτι κατάφερε ο Γιάννης να το φρεσκάρει με σεβασμό. Ερχεται μετά κι ο ελληνικός στίχος που δεν φεύγει τελείως από το θέμα. Για υλικές, οικονομικές καταστροφές μάς τραγουδάει και η Ρίτα στην Gilda, καταγγέλλοντας τη Μέιμ. Η Μαμαγγίρα σήμερα βγαίνει με ωριμότητα, το απαιτεί η εποχή, και παίρνει όλη την ευθύνη, όπως οφείλει ο καθένας μας.

• Πώς συνδυάζονται το «Your Face Sounds Familiar» με το «Φιάκας» για το ΔΗΠΕΘΕ Καλαμάτας;

Δάσκαλός μου ήταν ο Κώστας Γεωργουσόπουλος. Μόλις αποφοίτησα μου ήρθε μια τηλεοπτική πρόταση, τότε, σχετική με εκείνον. Του είπα ότι δεν ήταν καλό οι ηθοποιοί του θεάτρου να κάνουν τηλεόραση, θεωρούνταν κατώτερης ποιότητας. Τότε υπήρχε η συγκεκριμένη άποψη, ακόμη υπάρχει. «Ο,τι κάνεις να το κάνεις καλά, να τι έχει σημασία», μου απάντησε.

Ετσι για μένα αυτό ήταν γνώμονας. Δεν φοβάμαι να πάω από το ένα στο άλλο γιατί είναι όλα διαφορετικά κι από το κάθε ένα μαθαίνω πολλά που συνδυάζονται, αν χρειαστεί. Δημιουργείται έτσι ένα τεράστιο data base με πληροφορίες καταχωρισμένες στον εγκέφαλό μου. Πλούτος δηλαδή. Είμαι περήφανη για τις καλλιτεχνικές μου διαδρομές. Το θέατρο είναι η βάση μου, τα θεμέλιά μου, αλλά είμαι δέντρο που σηκώνει κορμό, πετάει κλαδιά κι ανθίζει.


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

ΥΠΕΘΟ: Οι πέντε βασικές προτεραιότητες για το 2025

Αναμένεται να περιλαμβάνονται στον «μπλε φάκελο» με τις προτεραιότητες ανά υπουργείο για το επόμενο έτος …