Μιλάμε για την απόλυτη «τύφλωση»: Αυτό έχει πάθει ο υπουργός εργασίας Αδ. Γεωργιάδης, που μέσα στον φανατισμό του να υπερασπιστεί την 13ωρη δουλειά – 7 ημέρες την βδομάδα, λέει ξανά και ξανά ότι η απεργία «δεν πέτυχε», ότι δεν απέργησαν τάχα οι εργαζόμενοι.
Οσο κι αν ο Αδ. Γεωργιάδης βρίσκεται σε άρνηση της πραγματικότητας, η απεργία είχε 100% συμμετοχή σε μεγάλους χώρους δουλειάς και εργοστάσια, ειδικά εκεί που τα συνδικάτα είχαν πάρει απόφαση και οργάνωσαν την απεργιακή μάχη.
Να λοιπόν ορισμένα παραδείγματα από χώρους δουλειάς και κλάδους που δίνουν «πληρωμένη απάντηση» στην κυβέρνηση:
Στον κλάδο των Τροφίμων – Ποτών, όπου οι εργαζόμενοι βρίσκονται στο στόχαστρο του νομοσχεδίου αφού τους καταργεί την κυριακάτικη αργία, η συμμετοχή στην απεργία ήταν συντριπτική, κατά μέσο όρο 70%! Αλλωστε, πάνω από 25 ήταν τα επιχειρησιακά σωματεία που είχαν πάρει σχετική απόφαση.
Οι εργαζόμενοι λοιπόν όπως φαίνεται δεν θα κάνουν …ουρά να δουλέψουν Κυριακές όπως λέει προκλητικά η κυβέρνηση, αφού πχ. σε Μιμίκο και Κελαϊδίτη στην Εύβοια, η συμμετοχή έφτασε το 100%, σε ΦΑΓΕ, EMFI (ΕΒΓΑ), TASTY έφθασε στο 80%. Αντίστοιχα μεγάλα ήταν τα ποσοστά απεργίας σε PEPSICO, AVRAMAR, COCA COLA 3E, ΚΑΝΑΚΙ, MONDELEZ ΠΑΥΛΙΔΗ, MONDELEZ CHIPITA, ΜΥΛΟΙ ΚΡΗΤΗΣ κ.α.
Σε μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες του εμφιαλωμένου νερού, όπου επίσης το νομοσχέδιο ανοίγει το δρόμο για δουλειά τις Κυριακές, στο ΖΑΓΟΡΙ η συμμετοχή στην απεργία έφτασε το 90%!
Στη Χημική Βιομηχανία επίσης, σε μια σειρά εργοστάσια όπως στη ΜΙΝΕΡΒΑ και την ΕΛΑΙΣ η συμμετοχή έφθασε το 100%. Μεγάλη ήταν η συμμετοχή και στην ELCO, ενώ τα 100% έφθασε η συμμετοχή στην «JOHNSON».
Μεγάλη ήταν η συμμετοχή σε μεγάλα εργοστάσια και σε άλλους κλάδους, όπως στο Μέταλλο, πχ. στη Ζώνη στο Πέραμα δεν έπεσε ούτε σφυριά, αντίστοιχα και στον «Δημητρίου», με καθολική σχεδόν συμμετοχή.
Καθολική ήταν η συμμετοχή στην απεργία στον Πειραιά, στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας και ένα από τα μεγαλύτερα της Ευρώπης, με τους εργαζόμενους της COSCO που έχουν πληρώσει βαρύ φόρο αίματος στον βωμό της ευελιξίας και της εντατικοποίησης να δίνουν μια ακόμα αποστομωτική απάντηση.
Στο λιμάνι του Πειραιά όμως δεμένα έμειναν και όλα τα βαπόρια, αφού οι ναυτεργάτες απέργησαν στο 100%.
Αντίστοιχα μεγάλα ήταν τα ποσοστά της απεργίας στον κλάδο των κατασκευών, με μεγάλα εργοτάξια – εμβληματικές επενδύσεις να μένουν κλειστά τόσο στην Αττική όσο και στην υπόλοιπη χώρα εξαιτίας της συμμετοχής των οικοδόμων στην κινητοποίηση.
Επίσης στις ταχυμεταφορές, με τους εργαζόμενους πχ. στη Speedex να απεργούν στη συντριπτική τους πλειοψηφία.
Απεργιακό τόνο έδωσαν σε όλη την Αττική οι απεργοί στις συγκοινωνίες, με εκατοντάδες οδηγούς στα μπλε λεωφορεία να αψηφούν τις απειλές και να «δένουν χειρόφρενο», οπότε δεν κουνήθηκε τίποτα.
Το ίδιο έγινε και στα μέσα σταθερής τροχιάς, στον ηλεκτρικό, στο μετρό και στο τραμ παρά τις προσπάθειες της κυβέρνησης και της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, που τους έσυρε στα δικαστήρια, πριν ακόμα τα σωματεία βγάλουν απόφαση ότι θα συμμετέχουν στην απεργία.
Ε, μετά τα παραπάνω παραδείγματα, ας μείνει ο Αδ. Γεωργιάδης να μετράει κάτι ΙΧ που περνάνε από τη Βασιλίσσης Σοφίας στις 3 το μεσημέρι και να αναρωτιέται σχεδόν εμμονικά, «που είναι οι απεργοί;»…
ΠΗΓΗ ΗΜΕΡΟΔΡΟΜΟΣ