ΔΕΔΔΗΕ. Με τα κινητά των καταναλωτών η μηνιαία μέτρηση ρεύματος

ΔΕΔΔΗΕ. Με τα κινητά των καταναλωτών η μηνιαία μέτρηση ρεύματος. Με τη συγκέντρωση των κινητών τηλεφώνων όλων των καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας θα επιχειρήσει ο ΔΕΔΔΗΕ να ανταποκριθεί στη μηναία καταμέτρηση του ηλεκτρικού ρεύματος

Λόγω της έλλειψης έξυπνων μετρητών, οι οποίοι δεν αναμένεται να αντικαταστήσουν τους υφιστάμενους αναλογικούς μετρητές πριν το 2030, ο ΔΕΔΔΗΕ ζητά, από το σύνολο των προμηθευτών, να του δοθούν τα κινητά τηλέφωνα των καταναλωτών πελατών τους, ώστε να έχει τη δυνατότητα επικοινωνίας μαζί τους.

Πρόκειται για εισήγηση του ΔΕΔΔΗΕ, που έθεσε σε δημόσια διαβούλευση η ΡΑΑΕΥ ως τη Δευτέρα 27 Μαΐου 2024

Εν όψει των αλλαγών αυτών ο ΔΕΔΔΗΕ δεσμεύτηκε στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΝ να αρχίσει τις μηνιαίες καταμετρήσεις από τον Απρίλιο κάτι το οποίο δεν κατέστη εφικτό. Πλέον έχει τεθεί ως ορόσημο ο Ιούνιος αλλά όλα δείχνουν πως και πάλι δεν θα είναι σε θέση να κάνει μηνιαίες καταμετρήσεις από τον επόμενο μήνα. Πάντως ήδη από τον Απρίλιο ο ΔΕΔΔΗΕ στέλνει σε καταναλωτές των οποίων διαθέτει τα κινητά τηλέφωνα, μηνύματα

 

 

 

Το άρθρο δημοσιεύτηκε πρώτη φορά στον Οδηγό του Πολίτη (odigostoupoliti.eu). Επιτρέπεται η αναδημοσίευση (όχι αυτολεξεί) του περιεχομένου του παρόντος άρθρου, μόνο με αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link)(https://www.odigostoupoliti.eu), της πηγής προέλευσης



Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Πιερρακάκης: Τα Πειραματικά, πυλώνας στρατηγικής για βελτίωση σχολείων

Επιπλέον, σήμερα ολοκληρώθηκε και η διαδικασία απόδοσης τυχαίου αριθμού προτεραιότητας, σε περίπτωση ισοβαθμίας στα Πρότυπα …