«MyCoast» Καταγγελίες για αυθαιρεσίες στις παραλίες

Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα «MyCoast» στις 15 ημέρες λειτουργίας της έχει δεχθεί εκατοντάδες καταγγελίες για αυθαιρεσίες στις ελληνικές παραλίες

Την εφαρμογή έχουν κατεβάσει στο κινητό τους τουλάχιστον 14.000 πολίτες.

Μάλιστα, έχουν γίνει και οι πρώτες 500 καταγγελίες καταπάτησης αιγιαλού, πέραν της έκτασης που έχει παραχωρηθεί

Περισσότερες καταγγελίες έχουν δεχτεί επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται σε παραλίες:

Της Ανατολικής Αττικής
Των Δωδεκανήσων
Της Κέρκυρας
Των Κυκλάδων
Της Χαλκιδικής

Στην εφαρμογή «MyCoast» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης έχουν καταχωρηθεί ήδη περισσότερες από 6.500 παραλίες που έχουν παραχωρηθεί, ενώ μέχρι 31 Μαΐου αναμένεται να συμπεριληφθούν επιπλέον 1.200 παραλίες.

Εκτός από καταγγελίες πολιτών, η εφαρμογή έχει τη δυνατότητα, με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης να κάνει και αυτόματο έλεγχο νομιμότητας των επιχειρήσεων, σε ότι αφορά στη εκμετάλλευση παραλίας.

 

Η εφαρμογή «MyCoast» είναι διαθέσιμη δωρεάν για κινητές συσκευές, όπως κινητά τηλέφωνα και tablet, μέσω του App Store, σύντομα και μέσω του Play Store και είναι ιδιαίτερα απλή και φιλική.

 

Πιο συγκεκριμένα, οι πολίτες:

  • Ανοίγουν την εφαρμογή και ενεργοποιούν το GPS του κινητού τους.
  • Εντοπίζουν την περιοχή ενδιαφέροντός τους στο χάρτη και εμφανίζεται στην οθόνη της συσκευής τους το πολύγωνο της παραχώρησης.
  • Επιλέγοντας το πολύγωνο εμφανίζονται τα στοιχεία της, δηλαδή η τοποθεσία, η έναρξη  και η λήξη της παραχώρησης, χρήση, το εμβαδόν κ.α.
  • Σε περίπτωση που διαπιστώσουν αυθαίρετη κατάληψη έκτασης ή και παρακώλυση ελεύθερης πρόσβασης, μπορούν μέσω της εφαρμογής να υποβάλουν τις προαναφερόμενες καταγγελίες.
  • Προσδιορίζουν το λόγο της καταγγελίας και εισάγουν συνοπτική περιγραφή του προβλήματος.

Οι καταγγελίες μπορούν να υποβληθούν τόσο ανώνυμα, όσο και επώνυμα. Στην περίπτωση επώνυμης καταγγελίας, οι πολίτες απαιτείται να συνδεθούν στην εφαρμογή με προσωπικούς κωδικούς ΤaxisNet, για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία.

Επισημαίνεται ότι καταγγελία μπορεί να υποβληθεί μόνο μέσω κινητής συσκευής, η οποία βρίσκεται κοντά στο σημείο της εν λόγω παραχώρησης. Επιπλέον, μόνο μία καταγγελία, ανά τύπο καταγγελίας, μπορεί να υποβληθεί την ίδια ημέρα από την ίδια συσκευή και για την ίδια παραχώρηση.

Μετά την επιτυχή υποβολή της επώνυμης καταγγελίας, η εφαρμογή εμφανίζει τον μοναδικό αριθμό και την ημερομηνία υποβολής της. Οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν μόνο στο ιστορικό των επώνυμων καταγγελιών τους και στα στοιχεία αυτών, όπως για παράδειγμα την κατάσταση της καταγγελίας.

Οι υποβληθείσες καταγγελίες εμφανίζονται στο υποσύστημα «Μητρώο Παραχωρήσεων Απλής Χρήσης Αιγιαλού και Παραλίας» του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, ώστε να εξετασθούν από τις αρμόδιες Κτηματικής Υπηρεσίες.

Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση της καταγγελίας μέσω του «MyCoast», οι πολίτες μπορούν την πραγματοποιήσουν με κάθε πρόσφορα μέσο ενώπιον οποιασδήποτε δημόσιας αρχής, η οποία υποχρεούται να την διαβιβάσει αυθημερόν στην αρμόδια Κτηματική Υπηρεσία του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών

 

 

 

Το άρθρο δημοσιεύτηκε πρώτη φορά στον Οδηγό του Πολίτη (odigostoupoliti.eu). Επιτρέπεται η αναδημοσίευση (όχι αυτολεξεί) του περιεχομένου του παρόντος άρθρου, μόνο με αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link)(https://www.odigostoupoliti.eu), της πηγής προέλευσης



Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

ΥΠΕΘΟ: Οι πέντε βασικές προτεραιότητες για το 2025

Αναμένεται να περιλαμβάνονται στον «μπλε φάκελο» με τις προτεραιότητες ανά υπουργείο για το επόμενο έτος …