Την αποχώρησή της από την αγορά του «φρέσκου» γάλακτος ανακοίνωσε η Friesland Campina (των γνωστών σε όλους Nounou), καθώς η είσοδός της στην αγορά κρίθηκε ασύμφορη, ενάμιση περίπου χρόνο μετά την είσοδό της στην κατηγορία αυτή με το γάλα υψηλής ποιότητας «Εκλεκτόν».
Σύμφωνα με το ethnos.gr, παρά τις προσπάθειες που κατέβαλε η διοίκηση της εταιρείας για την προώθηση του προϊόντος, τα αποτελέσματα δεν ήταν τα επιθυμητά και οδηγήθηκε στην απόφαση να βγει από τη συγκεκριμένη αγορά, καθώς ο όγκος πωλήσεων δεν δικαιολογούσε την παρουσία της σε αυτήν.
Γενικότερα η αγορά παρουσιάζει κάμψη, καθώς σύμφωνα με επίσημα στοιχεία η συνολική κατανάλωση γάλακτος σε όγκο υποχώρησε στο πρώτο εξάμηνο του 2016 κατά 15% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015.
Θα πρέπει να επισημανθεί βέβαια ότι πρόκειται για μεμονωμένη κίνηση της πολυεθνικής, η οποία στις υπόλοιπες κατηγορίες όπου δραστηριοποιείται (γιαούρτι και τυρί) αυξάνει συνεχώς τα μερίδιά της, ενώ στο γάλα υψηλής παστερίωσης (διάρκειας 30 ημερών) κατέχει ηγετική θέση με το Nounou Family.