Μαθητές της τρίτης τάξης δημοτικού σχολείου της Πάτρας, αφού «υποχρέωσε» μερίδα γονέων να ξοδέψουν επιπλέον 30 περίπου ευρώ για να αγοράσουν στα παιδιά τους μουσικό όργανο για το μάθημα της μουσικής, προχώρησε σε ένα μάθημα διαχωρισμού των μαθητών της, ενημερώνοντας ποιοι είναι οι οικονομικά δυνατοί και ποιοι οι οικονομικά αδύναμοι!
Πως το έπραξε;
Ζητώντας να προμηθευτούν τα παιδιά ένα από συνολικά 2 μουσικά όργανα που ήθελε για το μάθημά της, με το ένα να αγγίζει σχεδόν τα 30 ευρώ!
Ζήτησε μάλιστα από τα παιδιά να το πουν μία φορά στους γονείς τους και όχι δεύτερη γιατί μπορεί να μην είχαν τα χρήματα, ενώ παράλληλα τους έδωσε και λίστα με τα μουσικά καταστήματα της Πάτρας, έχοντας όμως κάνει ξεκάθαρο στα παιδάκια, ότι το ένα από αυτά, το προσδιόρισε κιόλας με τους μαθητές να απαιτούν από εκεί να γίνει η αγορά, «έχει τα καλύτερα!»…
Στη συνέχεια και αφού ήρθε η ώρα του μαθήματος, έφερε και η ίδια στην τάξη τα δύο μουσικά όργανα, λέγοντας χαρακτηριστικά:
«Έφερα και εγώ τα δύο μουσικά όργανα προκειμένου να κάνουν μάθημα οι μαθητές που είναι οικονομικά αδύναμοι στο να τα αγοράσουν!»
Έτσι οι μικροί μαθητές της Γ΄Δημοτικού ενημέρωσαν τους γονείς τους, ότι τους είπε η δασκάλα τους, ρωτώντας τους τι σημαίνει οικονομικά αδύναμος μαθητής, με τους γονείς να αδυνατούν μέσα στην εποχή της κρίσης όπου όλοι επιχειρούν να κρατήσουν τα παιδιά μακριά από ταξικές διαφορές ανάλογα με την τσέπη των γονέων, να πιστέψουν πως μία δασκάλα, έστω και άθελά της δημιούργησε μαθητές δύο οικονομικών ταχυτήτων(αυτά που έχουν χρήματα οι γονείς τους και αυτά που δεν έχουν χρήματα), όταν τα παιδιά πολλές φορές μιλούν χωρίς να σκεφτούν τις επιπτώσεις…