Ξεκίνησε η στελέχωση ξενοδοχειακών μονάδων, με το απαραίτητο προσωπικό, για το νησί της Κύπρου και καλούνται όσοι ενδιαφέρονται να στείλουν τα βιογραφικά τους με μια πρόσφατη φωτογραφία τους στο mail: mariatsilempi@gmail.com
Dear Applicants with big pleasure I can announce that we start the procedure or Recruitment for 5*** hotels in Cyprus for the summer 2017 .. who they are interested to apply they can send their cv with one photo at mariatsilempi@gmail.com Request the information pack for 2017 !!
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ / JOB DESCRIPTION ΟΙΚΟΝΟΜΟΣ / HOUSEKEEPER / ΚΑΜΑΡΙΕΡΑ /CHAMBERMAID
Μισθός : 700 € μηνιαίως καθαρά παρέχεται ασφάλεια διαμονή και σίτιση Ωράριο 8ωρες 6 ημέρες την εβδομάδα συν υπερωρίες
Salary =700€ per month Net salary Plus accommodation and Food 8 hours per day 6 days per week /one day off / plus the overtimes
Arrival Date= 15/02/2017
Departure Date & Termination of Contract = 30/11/2017
Ημ. Άφιξης στην Εργασία =15/02/2017
Ημ. Αποχώρησης & Λήξης Συμβολαίου =30/11/2017
RESPONSIBLE: Reports to the Executive Housekeeper
ΣΚΟΠΟΣ / PURPOSE
Επίβλεψη καθαριότητας όλων των χώρων του ξενοδοχείου, προσωπικού, Διεύθυνσης, και διατήρηση καθαριότητας δωματίων. Να είναι σε επιφυλακή όσον αφοράς πτυχές ασφάλειας των πελατών και της ιδιοκτησίας του ξενοδοχείου. Για να διατηρεί συνεχή συμμετοχή.
Supervision of cleanliness of all areas of the Hotel, staff administration, maintenance of rooms. To be alert to security aspects of guests and hotel’s property. To hold punctual attendance.
ΠΡΟΣΟΝΤΑ:
1. Γνώση Ελληνικής ή Αγγλικής γλώσσας
2. Ευχάριστη προσωπικότητα
3. Απόφοιτος Ξενοδοχειακής σχολής ή Διεύθυνσης ξενοδοχείων
4. Εμπειρία σε παρόμοια θέση για 2 χρόνια
QUALIFICATIONS:
1. Knowledge of Greek or English language
2. Pleasant personality
3. Graduated from hotel school or hospitality management
4. 2 years experienced in a similar position.
DUTIES AND RESPONSIBILITIES
1. Να ελέγχει καθημερινά ότι όλοι οι δημόσιοι χώροι, συμπεριλαμβανομένων των εστιατορίων, των γραφείων και προσωπικού, των χώρων των πισίνων, και των αιθουσών συνεδριάσεων έχουν καθαριστεί στα πρότυπα του ξενοδοχείου.
To check daily that all public areas including restaurants, offices and staff areas, pool areas, and conference rooms have been cleaned to the standards of the hotel.
2. Να διανέμει το φόρτο εργασίας δίκαια μεταξύ του προσωπικού. Να εποπτεύει τις αναθέσεις εργασίας σε καθαριστές/ καθαρίστριες και καμαριέρες προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη κάλυψη.
To distribute the workload fairly among the staff. To supervise work assignments to cleaners and maids in order to achieve maximum cover.
3. Να επιθεωρεί το προσωπικό και να εξασφαλίζει ότι είναι κατάλληλα ενδεδυμένο, και ότι συμμορφώνεται με τα πρότυπα υγιεινής του ξενοδοχείου.
To inspect staff to ensure that they are in proper uniform, and comply with hygiene standards of the hotel.
4. Να επικοινωνεί με το τμήμα συντήρησης για τις απαραίτητες εργασίες που γίνονται.
To liaise with Maintenance Department for necessary work to be done.
5. Να εξασφαλίζει ότι τα βοηθήματα και τα υλικά για τον καθορισμένο τρόπο καθαρισμού χρησιμοποιούνται για τις κατάλληλες εργασίες, και όπως κατευθύνονται και χρησιμοποιούνται οι σωστές ποσότητες.
To ensure the established cleaning aids and materials are used for the proper jobs and as directed and to use correct quantities.
6. Να ελέγχει ότι τα μηχανήματα του τμήματος διατηρούνται σε καλή λειτουργία.
To check Housekeeping machines are maintained and in good working order.
7. Να επικοινωνεί συχνά με την υποδοχή, συντήρηση και λινοθήκη, για να εξασφαλίζει την κατάλληλη και έγκαιρη ετοιμασία των δωματίων φιλοξενουμένων.
To liaise closely with the Reception, Maintenance, Linen Room to ensure proper and on time preparation of guest rooms.
8. Nα χειρίζεται τα παράπονα φιλοξενουμένων ή εάν δεν μπορεί, να τα μεταφέρει στην προϊστάμενη.
She handles guest’s complaints, and if unable to do so, report them to the Executive.
9. Να συμμετέχει σε συνεδριάσεις και εκπαίδευση όπως απαιτείται. Να βοηθά στην απογραφή.
To attend Housekeeping meetings and Training as requested. To assist in stocktaking.
10. Να εξασφαλίζει την ομαλή παράδοση στο προσωπικό της βραδινής βάρδιας.
To ensure a smooth hand-over to evening Housekeeping staff.
11. Να γνωρίζει διαδικασίες προφύλαξης πυρκαγιάς και ασφάλειας. Να ακολουθεί τις πολιτικές και τις διαδικασίες του ξενοδοχείου
She must have knowledge of the hotel’s fire and safety precautions. To follow policies and procedures.
12. Να βοηθά σε άλλα τμήματα, όπως πλυντηρίων και μίνι μπαρ, χρησιμοποιώντας την κρίση της ή μετά από τις οδηγίες που δίνονται από την προϊσταμένη.
To assist in other sections of her department e.g. laundry room, mini bar using her own judgment or following instructions given by the Executive Housekeeper.
13. Να εξασφαλίζει ότι οι πετσέτες δωματίων και άλλος εξοπλισμός δωματίων παρέχονται πάντα στο σωστό αριθμό, δεν είναι λερωμένα και εάν οποιαδήποτε υλικά λείπουν ή είναι χαλασμένα, να ενημερώσουν την προϊσταμένη. αμέσως για περαιτέρω δράση
To ensure that room towels and other room equipment are always supplied in the correct number, are not damaged, soiled and if any items are missing or damaged to inform the Executive Housekeeper immediately for further action.
14. Να ετοιμάζει τα διακοσμητικά λουλουδιών
To prepare flower arrangements
15. Να αναλαμβάνει οποιαδήποτε άλλα καθήκοντα ορίζονται από την προϊσταμένη.
To undertake any other duties assigned by the Executive Housekeeper.