«Στον υπερβολικά αυξημένο φόρτο που δέχθηκε το σύστημα από τις τρεις ταυτόχρονα ανοικτές προκηρύξεις του ΑΣΕΠ και ιδιαίτερα μετά τις 17 Ιανουαρίου, όταν δημοσιεύτηκε η προκήρυξη του υπουργείου Υγείας για την πλήρωση περίπου 1.700 θέσεων, οφείλονταν σε μεγάλο βαθμό τα προβλήματα αστάθειας και απόδοσης, της ιστοσελίδας του ΑΣΕΠ.»
Αυτό τονίζεται στην ανακοίνωση που εξέδωσε το ΑΣΕΠ, μετά τις καταγγελίες των χρηστών, που οδήγησαν κaι στην παράταση των προκηρύξεων, προσθέτοντας:
«Aπό την πρώτη στιγμή εμφάνισης των προβλημάτων οι εταιρείες της Ένωσης κατέβαλαν συντονισμένες προσπάθειες αντιμετώπισής τους, έχει παρουσιαστεί σημαντική βελτίωση στη λειτουργία του συστήματος και έχουν υποβληθεί αρκετές χιλιάδες αιτήσεις, ενώ ο χρόνος επεξεργασίας τους έχει ελαττωθεί σημαντικά.
Οι εταιρείες της Ένωσης θα συνεχίσουν τις προσπάθειες διασφάλισης της εύρυθμης λειτουργίας του συστήματος με γνώμονα την καλύτερη δυνατή υποστήριξη του ΑΣΕΠ για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πολιτών.
O διαγωνισμός για το έργο «”Αναβάθμιση ψηφιακών υπηρεσιών Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού” προϋπολογισμού 3.337.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) διενεργήθηκε τον Απρίλιο του 2013 από την Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ και κατακυρώθηκε με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα προσφορά στην παραπάνω Ένωση Εταιρειών με τελικό τίμημα (χωρίς ΦΠΑ) 3.077.289,00 ευρώ.
Tο έργο βρίσκεται στην περίοδο Εγγύησης Καλής Λειτουργίας και η ιστοσελίδα www.asep.gr αποτελεί μικρό μόνο μέρος του συνολικού έργου, αντικείμενο του οποίου ήταν η ανάπτυξη ενός πληροφοριακού συστήματος μεγάλης κλίμακας και πολυπλοκότητας που καλύπτει το σύνολο σχεδόν των επιχειρησιακών αναγκών του ΑΣΕΠ».