Ελληνική Εταιρεία πρωτοπόρος στο χώρο του καφέ, παρουσιάζει τα δικαιολογητικά και τις θέσεις εργασίας, για την κάλυψη μιας θέσης στην ειδικότητα "SUPPLY CHAIN ASSISTANT".
Πρόκειται για την" Coffee Island", με έδρα την Πάτρα.
Αρμοδιότητες:
- Καταγράφει τις ανάγκες παραγγελιών δικτύου.
- Προβλέπει τις παραγγελίες σε προμηθευτές.
- Ελέγχει τα αποθέματα και τις τιμές προμηθευτών.
- Διαχειρίζεται και εκτελεί τις παραγγελίες σε προμηθευτές.
- Χειρίζεται και παρακολουθεί τις παραγγελίες μέσω erp και εσωτερικών διαδικασιών βάση προτύπων.
- Ακολουθεί τις διαδικασίες της εταιρείας και κάνει τις απαραίτητες ενημερώσεις.
- Εξετάζει και προτείνει τρόπους βελτίωσης των εσωτερικών διαδικασιών.
- Είναι γνώστης των διαδικασιών μεταφοράς και αποθήκευσης προϊόντων.
Προσόντα:
- Πτυχίο Ανώτατης εκπαίδευσης
- Τουλάχιστον 2 χρόνια εργασιακή εμπειρία σε συναφές αντικείμενο.
- Εργασιακή εμπειρία σε εταιρικό περιβάλλον (επιθυμητή)
- Πολύ καλή γνώση Ms. Office, ιδιαιτέρως Word και Excel και Outlook
- Γνώση erp (ιδεατά Entersoft)
- Άριστη γνώση Αγγλικών (προφορικά και γραπτά)
- Εχεμύθεια και επαγγελματική ηθική
- Συνέπεια και υπευθυνότητα
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και διαχείριση πολλαπλών ενεργειών σε ένα ταχύτατα εξελισσόμενο περιβάλλον
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άρρενες υποψηφίους)
Παρακαλούμε όπως αποστείλατε το βιογραφικό σας σημείωμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση: jobs@coffeeisland.gr έως και τις 28/4/2017.
Σημείωση: Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.