YΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ - ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

RENT

Περιγραφή της θέσης εργασίας :

·         Διαχείριση παραγγελιών αυτοκινήτων

·         Επικοινωνία με εισαγωγικές εταιρείες

·         Παραλαβή και έλεγχος τιμολογίων αγοράς και πιστοποιητικών ταξινόμησης

·         Ενημέρωση πελατών ως προς την εξέλιξη της παραγγελίας τους

·         Συντονισμός διαδικασίας παράδοσης οχημάτων

·         Οργάνωση και τήρηση αρχείου αυτοκινήτων

·         Διεκπεραίωση εργασιών του τμήματος διαχείρισης στόλου

·         Σύνταξη μηνιαίων αναφορών status παραγγελιών

 

 

 

Απαραίτητα προσόντα:

Πτυχίο ΑΕΙ-ΤΕΙ
Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
Άριστη χρήση Η/Υ
Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2-3 ετών
Υπευθυνότητα, οργάνωση & ομαδικό πνεύμα

You must sign in to apply for this position.


Μπορείτε να υποβάλετε ενδιαφέρον για την εργασία χρησιμοποιώντας το online βιογραφικό σας. Κάντε κλικ στο link για να καταχωρήσετε το online βιογραφικό σας και θα σταλεί το βιογραφικό σας μέσω email στον εργοδότη.


To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Φιντάν: Δηλώσεις για Αιγαίο και ελληνοτουρκικά

«Αυτήν τη στιγμή, σχεδιάζεται η σύγκληση του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας μεταξύ των χωρών μας στο …