Πρόσληψη από Περιβαλλοντική Οργάνωση

"Ονειρεύεσαι ότι θα πείσεις τον κόσμο να σώσει τον πλανήτη; Κι εμείς. Έλα μαζί μας", αναφέρει στην ανακοίνωσή της, για την κάλυψη συγκεκριμένης θέσης, αυτής του «Υπεύθυνου περιεχομένου και κοινωνικών μέσων», η περιβαλλοντική οργάνωση WWF Ελλάς.

Έδρα: Γραφείο WWF στην Αθήνα, Τμήμα Marketing

Αντικείμενο: Παραγωγή περιεχομένου για την επικοινωνία της οργάνωσης / Συγγραφή του ετήσιου απολογισμού έργου του WWF Ελλάς / Διαχείριση online μέσων και social media / Συμμετοχή σε σχεδιασμό και υλοποίηση επικοινωνιακών εκστρατειών του WWF Ελλάς καi του διεθνούς δικτύου του WWF / Συμμετοχή στη στρατηγική επικοινωνίας της οργάνωσης / Υποστήριξη της παρουσίας του WWF Ελλάς στα ΜΜΕ

Απαραίτητα προσόντα

  • Πτυχίο επικοινωνίας ή marketing.
  • Τουλάχιστον πενταετής εμπειρία σε αντίστοιχη θέση.
  • Άριστη ικανότητα γραπτής και προφορικής επικοινωνίας στα ελληνικά και τα αγγλικά.
  • Εμπειρία στην παραγωγή περιεχομένου
  • Εμπειρία στον σχεδιασμό επικοινωνιακής στρατηγικής και εκστρατειών
  • Εμπειρία στη διαχείριση online εργαλείων και social media
  • Πολύ καλή ικανότητα ομαδικής συνεργασίας.
  • Δυνατότητα για ταξίδια.

Επιθυμητά προσόντα

  • Καλή γνώση γαλλικών ή γερμανικών.
  • Γνώση φωτογραφίας και βίντεο.
  • Εμπειρία σε brand management
  • Συμμετοχή σε εθελοντικές κοινωφελείς δράσεις και σε δραστηριότητες περιβαλλοντικών οργανώσεων.

Παρακαλούμε τα βιογραφικά να αποστέλλονται μαζί με συνοδευτική επιστολή στην Όλγα Τσιρογιάννη (o.tsirogianni@wwf.gr), αναγράφοντας ως θέμα «Συνεργάτης επικοινωνίας», μέχρι τις 25 Ιουλίου 2017. Στις αιτήσεις θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα. Μόνο οι επιλεγμένοι για συνέντευξη υποψήφιοι θα ενημερωθούν για το αποτέλεσμα της διαδικασίας.


 

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Θεοδωρικάκος: 10.000 κωδικοί προϊόντων ελέγχονται για παραπλανητικές εκπτώσεις

Τα πρόστιμα έχουν εξαπλασιαστεί - «Το τελευταίο διάστημα έχουν επιβληθεί πρόστιμα ύψους 1,7 εκατ. ευρώ …