Το υπουργείο Εργασίας καλεί τους αιτούντες δικαιούχους, που δεν έχουν λάβει χρήματα από τυχόν λάθη στον τραπεζικό λογαριασμό που έχουν καταχωρήσει στην αίτηση τους στο keaprogram, να προχωρήσουν το συντομοτερο, σε διορθώσεις αιτήσεων στην πλατφόρμα του keaprogram για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (ΚΕΑ)
Σύμφωνα μάλιστα με τη σχετική ανακοίνωση για το ΚΕΑ, δεν κατέστη δυνατή η πίστωση των ποσών σε δικαιούχους λόγω:
- Μη επικαιροποίησης στοιχείων λογαριασμού (απαιτείται επιβεβαίωση των στοιχείων του λογαριασμού , μέσω προσκόμισης στην τράπεζα των απαραίτητων δικαιολογητικών- ανάλογα με την πολιτική κάθε τράπεζας)
- Ανενεργού λογαριασμού( δεν έχει κινηθεί για αρκετό χρονικό διάστημα)
- Αναντιστοιχία ΑΦΜ και τραπεζικού λογαριασμού
Οι δικαιούχοι θα πρέπει να μεριμνήσουν για τη διόρθωση του προβλήματος στον τραπεζικό λογαριασμό έως τις 31/8/2017 διαφορετικά η αίτησή τους θα ανακληθεί.
Σε αυτή την περίπτωση, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης, αλλά δεν αναγνωρίζεται δικαίωμα αναδρομικής καταβολής.