Είναι γεγονός....Έρχονται οι «ψηφιακοί τραπεζοϋπάλληλοι» ...

Ψηφιακοί τραπεζοϋπάλληλοι, συναλλαγές από το κινητό τηλέφωνο που πλέον μετατρέπεται σε ηλεκτρονικό πορτοφόλι, ψηφιακά καταστήματα είναι το μέλλον για τις τραπεζικές συναλλαγές.

Πρόσφατα η Alpha Bank κέρδισε δύο χρυσά βραβεία και συνολικά πέντε διακρίσεις εφαρμογή Alpha Mobile Banking, εφαρμογή που υποστηρίζει πληθώρα συναλλαγών για μεταφορές ποσών, εμβάσματα και πληρωμές. Οι χρήστες αποκτούν αμεσότητα και ευελιξία στη συνολική διαχείριση των οικονομικών τους, με τον μέγιστο δυνατό βαθμό ασφάλειας για όλες τις συναλλαγές τους.

Ειδικότερα το my Alpha wallet app προσφέρει την υπηρεσία ενός ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού πορτοφολιού μέσα από την οθόνη του κινητού. Ο πελάτης μπορεί να συγκεντρώσει όλες τις κάρτες του στο κινητό του και να πραγματοποιεί πληρωμές και ηλεκτρονικές αγορές στα καταστήματα με το σήμα Masterpass στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο.

Και καθώς η τεχνολογία τρέχει οι digital assistants, όπως είναι για παράδειγμα η ψηφιακή υπάλληλος Αμέλια και το σύστημα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης μέσω video κλήσης Αλέξα, είναι προ των πυλών.

Όπως λένε τα αρμόδια τραπεζικά στελέχη η νέας γενιάς τραπεζική εξυπηρέτηση θα είναι γεγονός στα τέλη του 2018 καθώς ήδη οι τράπεζες έχουν ξεκινήσει να «τρέχουν» πιλοτικά προγράμματα με την συνεργασία πελατών τους.

Αυτοί οι ψηφιακοί υπάλληλοι θα διαθέτουν υψηλής στάθμης τεχνητή νοημοσύνη και επιπλέον προγραμματίζονται με τρόπο ώστε να αντιλαμβάνονται και να κατανοούν συναισθηματικές αντιδράσεις, δηλαδή θα διαθέτουν και τεχνητή «συναισθηματική» νοημοσύνη.

Πρόκειται όπως αποκαλύπτει το "mononews.gr" για συστήματα ρομποτικής εξυπηρέτησης, που θα κατευθύνουν βήμα- βήμα τον πελάτη στην συναλλαγή που θέλει να πραγματοποιήσει.

Η Αλέξα για παράδειγμα θα εξυπηρετεί μέσω video – banking και είναι ένα σύστημα που «τρέχει» πιλοτικά η Eurobank.

Ενώ η Αμέλια αποτελεί μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης, η οποία έχει αναπτυχθεί από την εταιρεία IPsoft, με εφαρμογή κυρίως στον τομέα του customer service. Μάλιστα από τα τέλη του 2016 έχει υιοθετηθεί από τη σουηδική τράπεζα SEB Bank στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, λειτουργώντας ως «cognitive agent».

Συγκεκριμένα η Αμέλια είναι σε θέση να πραγματοποιήσει συζητήσεις με τους πελάτες, καθώς κατανοεί το νόημα πίσω από τις λέξεις και τις φράσεις και έχει προγραμματιστεί να αντιλαμβάνεται τη διάθεσή του πελάτη και προσαρμόζει ανάλογα το ύφος των απαντήσεών της.

Το σύστημα Αμέλια το εξετάζει η Εθνική Τράπεζα, ωστόσο δεν πρόκειται να το υιοθετήσει άμεσα.

Υπενθυμίζουμε ότι από πέρυσι τον Δεκέμβριο η Τράπεζα Πειραιώς εγκαινίασε τις πρωτοποριακές υπηρεσίες του ψηφιακού καταστήματος, e-branch. Οι πελάτες της τράπεζας μπορούν μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της τράπεζας, να πραγματοποιήσουν τουλάχιστον το 90% των προσφερόμενων συναλλαγών παραδοσιακού ταμείου, εκδώσουν άμεσα και να παραλάβουν προπληρωμένη κάρτα από το ειδικό μηχάνημα, να προχωρήσουν σε κατάθεση επιταγών στο «Ταμείο από απόσταση» κλπ

Τα τελευταία χρόνια οι νέες τεχνολογίες κερδίζουν έδαφος και σήμερα στην Ελλάδα πάνω – κάτω 2,3 εκατομμύρια μοναδικοί πελάτες των τραπεζών πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους μέσω των νέων δικτύων εξυπηρέτησης – internet banking, mobile banking, phone banking. Ενώ πλέον οι περισσότερες συναλλαγές για πληρωμές φόρων γίνονται μέσω του internet banking, ακολουθούν οι συναλλαγές στα ΑΤΜ και τελευταίες στην κατάταξη είναι οι συναλλαγές στα γκισέ.


Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Γκλέτσος: Είμαστε ζωντανοί... Δεν είχα ατζέντα για αρχηγός, το έκανα για τη συμμετοχή

«Είμαστε όρθιοι. Αυτό είναι το σίγουρο [...] Δεν είχα καμία προσωπική ατζέντα για να γίνω …