- Να απαντά στις τηλεφωνικές κλήσεις, να δηλώνει το όνομά του και να αντιμετωπίζει με ευγένεια και προθυμία τον πολίτη («τις ερωτήσεις που του απευθύνονται», γράφει λανθασμένα η εγκύκλιος του ΙΚΑ - ETAM!).
- Να ενδιαφέρεται για τα αποτελέσματα της εργασίας του, να αντιμετωπίζει τυχόν λάθη και να φροντίζει να μην τα επαναλάβει στο μέλλον. Όταν διαπιστώσει ότι με πράξη ή παράλειψή του έθιξε κάποιο δικαίωμα πολίτη, οφείλει αμέσως να ζητήσει συγγνώμη και να προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια για να επανορθώσει.
- Να διατηρεί σε εμφανές σημείο στο γραφείο του ειδική πινακίδα, στην οποία να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο και η υπηρεσιακή του ιδιότητα.
Το ΙΚΑ - ΕΤΑΜ παρακαλεί τους προϊσταμένους των μονάδων να μεριμνήσουν ώστε να λάβουν γνώση της εγκυκλίου ενυπόγραφα όλοι οι υπάλληλοι, καθώς και για την πιστή εφαρμογή της.
Σχόλια