Άμεση ήταν η αντίδραση του Γενικού Γραμματέα της ΓΣΕΕ και προέδρου της ΔΑΚΕ Νίκου Κιουτσούκη, στην είδηση της εξάρθρωσης κυκλώματος με τη συμμετοχή υπαλλήλων του ΟΣΕ, που σύμφωνα με τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας της ΕΛΑΣ, φαίνεται να είχε στήσει απάτη εκατομμυρίων σε βάρος του οργανισμού. Ως γνωστόν ο Νίκος Κιουτσούκης είναι άριστος γνωστής των εσωτερικών του ΟΣΕ, καθώς είναι χρόνια εργαζόμενος και έχει διατελέσει στο παρελθόν και πρόεδρος της Ομοσπονδίας των εργαζομένων του ΟΣΕ. Σχολιάζοντας την είδηση ο Νίκος Κιουτσούκης μίλησε για τα πραγματικά σκάνδαλα που έφτασαν στη σημερινή δυσχερή θέση τον Οργανισμό.
Διαβάστε παρακάτω το σχόλιό του:
«Να σας πώ ποιά είναι τα σκάνδαλα??? Γραμμή Κρυονέρι-Αγρίνιο 200εκατ.€ κλειστή!!!Γραμμή Κόρινθος-Άργος-Τρίπολη αναβάθμιση 80εκατ.€ κλειστή!!!Μελέτη Σιδηροδρομικής Εγνατίας 900εκατ.€ το έργο δεν θα γίνει ποτέ!!! Αξονας ΠΑΘΕ 10δις€ με ολοκλήρωση του έργου 2002!!!Είμαστε στο 2017 και ακόμη αναμένουμε!!! Αγορά τροχαίου ηλεκτροκινουμενου υλικού το 1998 σε ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ηλεκτροδοτούμενο δίκτυο!!! Χάθηκαν οι εγγυήσεις της 5ετίας παρ’οτι δεν πρόλαβαν να κυκλοφορήσουν!!!
Καταστροφή και λεηλασία ΟΛΩΝ των ΚΛΕΙΣΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ!!! Παραχώρηση της ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΟΣΕ ΑΞΙΑΣ 10ΔΙΣ€για δήθεν εξόφληση χρεών!!! Πώληση(Ξεπούλημα)ΤΡΕΝΟΣΕ έναντι ποσού 45εκατ.€ με 50 εκατ.€ προίκα,200εκατ.€ τζίρο,διαγραφή 692εκατ.€ και πρόσθεσή τους στο Δημόσιο Χρέος!!!».
Ομολογουμενως οι ως άνω καταγγελίες του Γενικού Γραμματέα της ΓΣΕΕ, όχι μόνο βάζουν «βόμβα» στα θεμέλια του πολιτικού συστήματος, το οποίο διαχρονικά συμμετείχε..στη «μεγάλη ληστεία του τρένου» και την απαξίωση του ΟΣΕ, αλλά σε μια ευνομούμενη δημοκρατικά χώρα όπως η Ελλάδα, θα μπορούσαν να αποτελέσουν και αντικείμενο διερεύνησης μιας Εξεταστικής Επιτροπής για την απόδοση ευθυνών σε πολιτικά πρόσωπα και πρώην διοικητές του οργανισμού.
Παλιά «καραβάνα» ο Νίκος, γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα για τους σιδηροδρόμους, που τον καθιστούν σημαντικό «μηχανοδηγό» και ρυθμιστή...της «ταχείας» της επόμενης ημέρας!!!