Αυτό αναφέρθηκε στη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποίησε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Καταστηματαρχών Κρεοπωλών (ΠΟΚΚ) με θέμα την ομαλή λειτουργία της αγοράς ενόψει εορτών.
Στη συνέντευξη Τύπου τοποθετήθηκαν ο πρόεδρος της ΠΟΚΚ και μέλος του ΔΣ της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Κρέατος (ΕΔΟΚ) Σταύρος Πέρρος, ο πρόεδρος της Ένωσης Καταστηματαρχών Κρεοπωλών Αθήνας- Αττικής «Οι Ταξιάρχες» Βασίλης Ντεληφιλιππίδης, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Καταστηματαρχών Κρεοπωλών Πειραιώς και Νήσων Νίκος Παπαλαμπρόπουλος και ο εκπρόσωπος των εμπόρων του Οργανισμού Κεντρικών Αγορών και Αλιείας Πολύβιος Καπέτης.
Όπως ανέφεραν οι εκπρόσωποι των κρεοπωλών, ενώ έως τώρα η αγορά κρέατος φαίνεται πως κινείται σύμφωνα με τις αρχές της προσφοράς και της ζήτησης με τιμές στα ίδια επίπεδα -σε γενικές γραμμές- σε σχέση με τις περυσινές, κατά πληροφορίες του κλάδου ορισμένοι μεγάλοι λιανέμποροι με διαφημίσεις τους «αναφέρονται σε τιμές εκτός κάθε πραγματικότητας, με αποτέλεσμα να αποπροσανατολίζουν τον καταναλωτή και να εμποδίζουν την ομαλή λειτουργία της χριστουγεννιάτικης αγοράς». Συγκεκριμένα, όπως υποστήριξαν, διαφημίζονται τιμές για το αρνί που είναι χαμηλότερες από τη χονδρική τιμή για τον κρεοπώλη κι αυτό δημιουργεί ερωτήματα.
Όπως σημείωσαν, οι παραδοσιακοί κρεοπώλες βρίσκονται και πάλι αντιμέτωποι με τις πρακτικές που προσφέρουν στους καταναλωτές προϊόντα-κράχτες, όπως είναι τα κρέατα και ιδίως τα αρνιά και τα κατσίκια στην περίοδο των Χριστουγέννων, και ζήτησαν να παρέμβει η Πολιτεία ελέγχοντας τις τιμές για αθέμιτο ανταγωνισμό, «ώστε στο όνομα μιας πρόσκαιρης πολιτικής ευκαιριακά χαμηλών τιμών να μην κλονιστεί ούτε ο κλάδος του παραδοσιακού κρεοπωλείου αλλά ούτε και ο καταναλωτής να αγοράσει αμφιβόλου ποιότητας προϊόντα».
Για την αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων σε μόνιμη βάση και όχι μόνον κατά την εποχή των Χριστουγέννων, η ΕΔΟΚ ζητά, όπως μετέδωσε το "ΑΠΕ", από το κράτος να προχωρήσει στη βελτίωση και την αποτελεσματικότερη εφαρμογή της νομοθεσίας και να δημιουργηθεί πλαίσιο για τη χορήγηση του ελληνικού σήματος στο ποιοτικό κρέας
Τέλος, επισήμαναν ότι ο Έλληνας καταναλωτής με την προτίμησή του στους παραδοσιακούς κρεοπώλες ταυτόχρονα στηρίζει και τον Έλληνα κτηνοτρόφο, καθώς μέσα από τα παραδοσιακά κρεοπωλεία διατίθεται στην αγορά το 68-70% της ελληνικής παραγωγής και ενισχύουν την απασχόληση και στη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα αλλά και στην ύπαιθρο, την εθνική μας οικονομία και τελικά την κοινωνική συνοχή.