Τη δυνατότητα άμεσης ανάκτησης των στοιχείων εισόδου στο e-banking, σε περίπτωση που τα ξέχασαν, δίνουν πλέον όλες οι τράπεζες. Με τον τρόπο αυτό, είτε έχετε ξεχάσει το username ή το password ή έχει κλειδώσει τον λογαριασμό σας μετά από τρεις συνεχείς αποτυχημένες προσπάθειες εισόδου, μπορείτε εύκολα να αποκτήσετε ξανά πρόσβαση στο λογαριασμό σας.
Έτσι, αποκτάτε ξανά άμεσα πρόσβαση στο λογαριασμό σας, χωρίς να χρειαστεί να επισκεφτείτε κάποιο κατάστημα. Σημειώνεται από το "moneyonline.gr" ότι online μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας στο e-banking, εάν δεν είστε ακόμη συνδρομητής.
Αναλυτικότερα, η ανάκτηση των κωδικών εισόδου γίνεται ως εξής:
Alpha Bank
Μεταβείτε σε αυτή τη σελίδα: https://www.alpha.gr/e-banking/gr/upostirixi-asfaleia/sunithi-erotimata/xehasa-tous-kodikous-mou-i-kleidosa-ti-sundromi-mou/
Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να δημιουργήσετε νέο Μυστικό Κωδικό.
Για την ολοκλήρωση της συναλλαγής απαιτείται να έχετε ενεργές Υπηρεσίες Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας στην συνδρομή σας.
- Κωδικός συνδρομητή:
- Αριθμός κάρτας:
- Συμπληρώστε τον αριθμό μιας χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας έκδοσης Alpha Bank.
- PIN κάρτας*: Συμπληρώστε στα κενά πεδία τα δύο αντίστοιχα ψηφία από το ΡΙΝ της κάρτας σας.
- Αριθμός κινητού τηλεφώνου συνδρομής: Στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που είναι καταχωρημένο στην συνδρομή σας, θα παραλάβετε το sms με τις θέσεις των ψηφίων του προσωρινού μυστικού κωδικού.
Σε περίπτωση που θέλετε να παραλάβετε το sms σε κάποιον άλλο αριθμό, θα πρέπει να μεταβείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα Alpha Bank.
Τράπεζα Πειραιώς
Για την επανέκδοση password online, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Επιλέξτε «Βοήθεια Για την Είσοδο» από την αρχική σελίδα της υπηρεσίας winbank web banking
Επιλέξτε «Ξέχασα το Password μου - Επανέκδοση Password»
Συμπληρώστε τα πεδία που ζητούνται (αριθμός χρεωστικής κάρτας, username και κινητό extraPIN).
Μετά την επιτυχή καταχώρηση των στοιχείων θα δεχθείτε κλήση από την Τράπεζα.
Η διαδικασία ολοκληρώνεται με την επιτυχή καταχώρηση του PIN της χρεωστικής σας κάρτας και την αποστολή προσωρινού password με SMS στο κινητό extraPIN που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.
Εάν παρέλθουν 72 ώρες και δεν έχετε κάνει login, το προσωρινό Password παύει να ισχύει και θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το +30 210 3288000 ή να επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματα της Τράπεζας.
Για το ξεκλείδωμα του λογαριασμού σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Μετά από 3 αποτυχημένες προσπάθειες εισόδου στην υπηρεσία winbank web banking Ιδιωτών, εμφανίζεται pop-up παράθυρο διαλόγου το οποίο ενημερώνει τον χρήστη για την απενεργοποίηση των κωδικών του για λόγους ασφαλείας
- Επιλέγοντας το διαθέσιμο link παραπέμπεται αυτόματα στη σχετική σελίδα “Βοήθεια για την Είσοδο”.
Από τη διαθέσιμη επιλογή «Κλειδώθηκα, αλλά θυμάμαι το Password μου» καλείστε να συμπληρώσετε τα ακόλουθα πεδία:
- αριθμός χρεωστικής κάρτας,
- username και
- κινητό extraPIN.
Μετά την επιτυχή καταχώρηση των στοιχείων θα δεχθείτε κλήση από την Τράπεζα.
Μόλις καταχωρήσετε το PIN της χρεωστικής σας κάρτας επιτυχώς, η διαδικασία ολοκληρώνεται και αποκτάτε ξανά δικαίωμα πρόσβασης στην υπηρεσία winbank web banking.
Εθνική Τράπεζα
Μεταβείτε σε αυτή τη σελίδα: https://ibankretail.nbg.gr/sts/Account/ForgotPassword/web
- Εισάγετε τον κωδικό χρήστη για να ξεκινήσετε
- Δημιουργία νέου μυστικού κωδικού (Password) για το i-bank Internet Banking.
Μετά την αρχικοποίηση του μυστικού κωδικού, πρέπει να δημιουργήσετε νέο.
Κατά την συμπλήρωση του πεδίου εμφανίζονται βοηθητικά μηνύματα που σας ενημερώνουν για τους κανόνες που πρέπει να ακολουθήσετε. Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει κάποιο μήνυμα λάθους προτού προχωρήσετε στο επόμενο πεδίο.
EUROBANK
Εάν ξεχάσατε τον κωδικό Password σας, πρέπει να αποκτήσετε καινούριο κι αυτό γιατί, για λόγους ασφαλείας, κανείς στην Τράπεζα δεν τον γνωρίζει έτσι ώστε να σας τον υπενθυμίσει.
- Μπορείτε να εκδώσετε νέο κωδικό e-Banking online επιλέγοντας «Έκδοση Κωδικoύ» και στη συνέχεια να τον ενεργοποιήσετε καλώντας το Europhone Banking
- Εάν καταχωρήσατε 3 συνεχόμενες φορές λανθασμένα τον κωδικό πρόσβασής σας στην υπηρεσία e-Banking (Password), για λόγους ασφαλείας το σύστημα τον έχει μπλοκάρει.
Ζητήστε την επανενεργοποίηση του καλώντας το Europhone Banking στο 210-95.55.000 ή στο 801-111-1144 από σταθερό.